بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

ثروتمند (نوشته های دلنشین)

خدایا شکر ما دیگر فقیر نیستیم..  

دیروز پزشک دهکده گفت چشمان پدرم پر از آب مروارید است...  

                                                             "مرحوم حسین پناهی"  

  

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزانه پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 22:15

واااااایییییییی خدایاااااااااا ......چقد جالبه..


خیلی قشنگ گفته....

سارا... جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 00:12

قشنگ بود ممنون

خواهش میکنم
آره چقدر متناشو دوست دارم خدا رحمتش کنه ...

گلی شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 02:57 http://www.vooroojak.blogsky.com

منم خیلی ثروتمندم خاله
آخر هر ترم تو دانشگاه یه کاغذ میدن دستم که اون بالا یه دونه یک داره زیرش یه عالمه صفر...
اون بار یکی میگفتی کاغذایی که یه یک با کلی صفر با اسم و امضا دارن خیلی خوبن...
البته الآن یادم نیست اسم اون کاغذا چک بود یا کارنامه

من ثروتمندترم چون مال من همون یکم نداره همش صفره
آره اون کاغذا که خیلی خوبن مخصوصا اگه بعضیام باشن
اشتباه نکن چک چیه کــــــــــــــــــــــــــــــــــــارنامه بود
واست جایزه یه نماد خانوادگی میخرم

شوهرجان شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 20:48 http://pws.blogsky.com

خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم.

با این جمله ، ..........! حالا کل روز باید بشینم و برای خودم استدلال بیارم...

خوب ستاد سانسور وارد عمل شد
دختر اینجا نشسته
جمله به این لطیفی.....
زیاد بهش فکر نکنین میگذره....

گلی شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 23:42 http://onlypictures.blogsky.com

خاله(خانومه....) سانسور چیه...
پس آزادی بیان چی میشه!!!!
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
==

اینجا معنی دیگه ای میداد در جواب دیگه خالم نیستی بود

.
.
.
وای من عاشق شکلک خط یکی مونده به آخرتم مفهومی کار میکنیا
و== من بودما جو نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد