بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

بدلکار(متفرقه)

پیمان ابدی رو یادتونه؟؟؟ 

همون بدلکاره... 

 که من وقتی اولین بار توی برنامه ی به خانه برمیگردیم 

شنیدم یکی از بدلکارای هشدار برای کبری ۱۱ یه جوون ایرانیه 

کلی بهش افتخار کردم...  

امروز  اون فیلم  بد ساختی رو که به خاطرش پیمان ابدی 

به رحمت خدا رفت رو میداد دلم نیومد ازش یادی نکنم 

خدا رحمتش کنه... 

آقا پیمان ابدی روحت شاد... 

    

نظرات 7 + ارسال نظر
یه انسان یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 19:30

وقتی فوت کرد
کلی براش گریه کردم ....
خدا بیامرزش
روحش شاد

منم همینطور خیلی گریه کردم
یادمه امتحان نهایی فیزیک داشتم روحیه ام خیلی خراب شد
خدا رحمتش کنه

فرزانه یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 19:31

آره اتفاقا خوب یادمه....هیچ وقت فراموش نمیشه
روحش شاد


روحش شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد

شوهرجان دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 08:22 http://pws.blogsky.com

من تا موقعی که به رحمت ایزدی رفت نمشناختمش... وقتی هم که اوون خبر رو شنیدم کلی قدم زدم !
آخه : مرد برای هضم دلتنگی هاش / گریه نمی کنه ، قدم می زنه
در کل جوان نازنینی بود که همه بعد از مرگ شناختنش...
یه توصیه به شما: همین امروز بیایید من رو بشناسید... فردا کاسه چه کنم چه کنم دستتون نگیرید... و امتحانای فیزیکتون رو خراب کنید

نه همه من خودم قبل از مرگ میشناختمش ...
البته من فیزیکمو خیلی بد ندادم ۱۸ شدم فکر کنم ولی روحیه ام خراب بود
شماهم که یک مهندس سخت افزار کارمند متاهل با یک دختر به نام یاس در حد فضای مجازی بسه دیگه زیادی هم هست یعنی امیدی هست امتحان مدارمو خوب بدم

شوهرجان دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 09:46 http://pws.blogsky.com

چرا تا زنده ایم
روحمان را شاد نمی کنی؟؟
همینکه می میریم
شادروانمان می کنی؟؟


والا نبود روحشو شاد کنیم ولی اون روح مارو شاد کرد عوضش
واسه بقیه هم که وبلاگ مینویسیم در حد ....

سارا... دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 10:22

روحش شاد...
جالب بود نمیدونستم اخه من اصلا این فیلم نگاه نمیکردم.

روحش شاد
جدا؟؟!!! من یه زمانی اینقدر کبری ۱۱ دوست داشتم
مخصوصا سال کنکورم به خانه برمیگردیمم نگاه میکردم اصلا داغون ترین برنامه ها واسم جذاب بود چه دورانی بودا

farzane دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 16:21

سیلااااااام عزیزم خوبی؟
ایشالله خدا رحمتش کنه من که اون موقع شنیدم جلو چشه زنش فوت شده انقد گریه کردم الانم بازم بغضم گرفت

سلااااااااااااااااام مرسی تو خوبــــــــــــــــــــــــــــی؟؟
خدا رحمتش کنه ولی تا جایی که میدونم زن نداشتا تو صحنه فیلمبرداری موقع بدلکاری تو فیلم چشمهای نامحسوس این اتفاق افتاد
الهی منم کلی گریه کردم ولی ببخشید اگه ناراحتت کردم

گلی دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 22:16 http://onlypictures.blogsky.com

وای آره خاله
هیچ وقت اون شبی که اون اتفاق افتاد رو یادم نمیره
من خواب بودم که یهو داداشم اومد بهم گفت منم تو خواب و بیداری اصلا نفهمیدم چی میگه و منظورش چیه
فکر کردم مثلا داره شوخی می کنه!!!اما بعدش کم کم فهمیدم چی شده همش فکر می کردم دارم خواب میبینم
تا صبح انقدر خوابای چرت دیدم که داشتم خل میشدم
اما صبح که بیدار شدم تازه فهمیدم خواب ندیدم و کلی گریه کردم...
منم که استعدادم تو گریه کردن عالیه
الهی بمیرم همه ش با خودم میگفتم کاش همون خارجه مونده بود یا کاش سر یه فیلم درست و حسابی بود
آخه اون فیلمه که اصلا ساخته نمیشد بهتر بود!!!!
تازه میدونی بدل کی بود!!همون بازیگره که من خیلی ازش بدم میاد(اسم نمیبرم)


آره واقعا تو ایران بدلکارشدن همینه دیگه بسکه ایمنی رو رعایت میکنن آدم کفش میبره فیلمه درجه ۳ رو هم رد کرده بود چقدر بد بود خیلی
آها همون که تو ازش بدت میاد فهمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد