بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

میترسم(نوشته های دلنشین)

من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم

دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم !

قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم !

عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم !

کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم !

سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم !

من می ترسم پس هستم 

این چنین می گذرد روز و روزگار من

من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم 

  

       ایندفعه صدای مرحوم حسین پناهی رو هم گذاشتم : 

                        لینک صدا     *

 
نظرات 10 + ارسال نظر
سارینا خوشگله یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 18:52 http://rankbazdid.blogfa.com/

اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته . . خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش . . نگرانش میشوم دلتنگش میشوم . . وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست . . هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد --- پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم ...
عزیزم میشه سایتم رو لینک کنی[قلب][بوسه][بوسه]

سایت افزایش بازدید http://rankbazdid.blogfa.com

فرزانه یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 19:33

مرسی گلم خیلی قشنگ بود ولی لینک صدا فک کنم مشکل داره.....راستی نظر اون دوستمون چقد حقیقی توش بود...دلم ریخت

خواهش میکنم مرسی گفتی درستش کردم
الهی الهی هی میگم اینقدر رو بعضی کلمات تاکید نکنید
البته باید عادت کنیا ایشالا بری دانشگاه مبحث اعداد حقیقی زیاده
کیفیت آموزش در این مباحث تغییر میکنه

شوهرجان دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 08:28 http://pws.blogsky.com

مثل همیشه عالی بود... [گل]
چون من نمی تونم لینک صوتی براتون بذارم در عوض یکسری از گلواژه های استاد پناهی رو می نویسم براتون که شما هم لذت ببرید.

دنیا را بغل گرفتیم گفتند امن است هیچ کاری با ما ندارد
خوابمان برد بیدار شدیم دیدیم آبستن تمام دردها یش شده ایم

♡❤♡❤♡♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡

می دانی ... !؟ به رویت نیاوردم ... !
از همان زمانی که جای " تو " به " من " گفتی : " شما "
فهمیدم پای " او " در میان است ...

♡❤♡❤♡♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡

اجازه ... ! اشک سه حرف ندارد ... ، اشک خیلی حرف دارد!!!

♡❤♡❤♡♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡

می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود .
عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد
بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود ...
بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند .
تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند.
تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود
و معنای خداحافـظ، تا فردا بود...!

♡❤♡❤♡♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡

این روزها به جای" شرافت" از انسان ها
فقط" شر" و " آفت" می بینی !

♡❤♡❤♡♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡

راســــــتی،
دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خـــــــــوب یاد گـــرفتــه ام...!
"حــــال مـــن خـــــــوب اســت" ... خــــــوبِ خــــوب

♡❤♡❤♡♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡

می‌دونی"بهشت" کجاست ؟
یه فضـای ِ چند وجب در چند وجب !
بین ِ بازوهای ِ کسی که دوسـتش داری...

♡❤♡❤♡♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡

وقتی کسی اندازت نیست
دست بـه اندازه ی خودت نزن...

♡❤♡❤♡♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡

این روزها "بــی" در دنیای من غوغا میکند!
بــی‌کس ، بــی‌مار ، بــی‌زار ، بــی‌چاره بــی‌تاب ، بــی‌دار ، بــی‌یار ،
بــی‌دل ، بـی‌ریخت،بــی‌صدا ، بــی‌جان ، بــی‌نوا

بــی‌حس ، بــی‌عقل ، بــی‌خبر ، بـی‌نشان ، بــی‌بال ، بــی‌وفا ، بــی‌کلام
،بــی‌جواب ، بــی‌شمار ، بــی‌نفس ، بــی‌هوا ، بــی‌خود،بــی‌داد ، بــی‌روح
، بــی‌هدف ، بــی‌راه ، بــی‌همزبان
بــی‌تو بــی‌تو بــی‌تو......

♡❤♡❤♡♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡

ماندن به پای کسی که دوستش داری
قشنگ ترین اسارت زندگی است !

♡❤♡❤♡♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡

می کوشم غــــم هایم را غـــرق کنم اما
بی شرف ها یاد گرفته اند شــنا کنند ...

♡❤♡❤♡♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡

می دانی
یک وقت هایی باید
روی یک تکه کاغذ بنویسی
تـعطیــل است
و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت
باید به خودت استراحت بدهی
دراز بکشی
دست هایت را زیر سرت بگذاری
به آسمان خیره شوی
و بی خیال ســوت بزنی
در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که
پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند
آن وقت با خودت بگویـی
بگذار منتـظـر بمانند !!!

♡❤♡❤♡♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡

مگه اشک چقدر وزن داره...؟
که با جاری شدنش ، اینقدر سبک می شیم...

♡❤♡❤♡♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡

من اگه خـــــــــــــــــــــدا بودم ...
یه بار دیگه تمـــــــــــــــوم بنده هام رو میشمردم
ببینم که یه وقت یکیشون تنــــــــــــــها نمونده باشه ...
و هوای دو نفره ها رو انقدر به رخ تک نفره ها نمی کشیدم!!!!

مرسی قشنگ بودن ...همشون از مرحوم حسین پناهی بودن؟؟؟؟
خیلیاشونو تو وبلاگا خوندم ولی بدون اسم نویسنده

سارا دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 10:37

مرسی

خواهش میکنم

شوهرجان دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 12:45 http://pws.blogsky.com

این جمله هم از پسر همسایه حسین پناهیه :
دو راه برای خانم مهندس شدن هست:
1_ اینقدر درس بخونی تا خانم مهندس شی...
2_ یه شوهر مهندس پیدا کنی!

خوب دومیش خیلی آسونتر از اولیش بود ولی به ریسکش نمی ارزید! و تازه کلی هم طول می کشید. پس همون اولیش!

بیچاره چه همسایه ای داشته
دکترشم خوبه ها
اگه دوتاشون مهندس باشن چی میشه؟!!!
اگه خانومه مهندس باشه آقاهه دکتر چی؟؟؟؟
اگه خانومه دکتر باشه آقاهه مهندس؟؟؟؟

فرزانه دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 13:40

آره خوب الانم زیاد داریم...از سال اول دبیرستان تا الان دور همه ی حقیقی ها خط کشیدم

اوه اوه پس جزوه ات دایره دایره ست مبحث اعداد حـــــــــــــــــــقیــــــــــــــــــــــــــــــــــــقی هم که گسترده

شوهرجان دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 14:52 http://pws.blogsky.com

منسوب به پناهی:

دعا کردم که تنها مال من شی
تو تعبیر قشنگه فال من شی...
دعا کردم بدونی چشم براتم
هنوز دلبسته بغضه صداتم
اگه بازم دلت با دیگرونه!
چشات دنبال از ما بهترونه!
بزار با یاد تو دلخوش بمونم
فقط دلتنگیات با من بمونه....

فکر کنم اگه ستاد سانسور فعال بشه این شعر اینجوری میشه:

دعا کردم............
........................
......................
...................
..........................
...........................
.................................
.....................................
....(....نقطه های خیلی پر رنگ...)....


خوب چون منسوب به پناهیه سانسور نمیشه
ولی فکر نکنما این لحنش لحجه داره مال پناهی نیست بهش نسبت دادن الکی
البته دعا کردم خط سومم سانسور نمیشد

شوهرجان دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 16:24 http://pws.blogsky.com

شاعر این شعر زیبا مرحوم حسین پناهی می باشد امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیره:
مگسی را کشتم

نه به این جرم که حیوان پلیدیست، بد است
و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است
طفل معصوم به دور سر من می چرخید
به خیالش قندم
یا که چون اغذیه ی مشهورش، تا به آن حد، گَندَم
ای دو صد نور به قبرش بارد
مگس خوبی بود
من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد
مگسی را کشتم.

مرسی
همه ی جمله های اون مرحومو گذاشتین که من دیگه جمله نداشته باشم بذارم تو وبلاگم

گلی دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 22:25 http://www.vooroojak.blogsky.com

وااااااااااااااااااااااااااااای خاله جان پست رو بذار کنار نظر اولیه رو دریاب
ای جـــــــــــــــــــــــان من
البته قبلا دیده بودماااااما این از اوناست که آدم هر وقت میبینه روحش شاد میشه
.
.
.
فرزانه جان لایکمیبینم که همه به مباحث شیرین ریاضی علاقه دارن
راستی نگفتی رشته ت چی بود اما باید ریاضی یا تجربی باشی دیگهدر هر حال مبحث آیینه های فیزیک ۱ رو واسه کنکور خوب بخون(البته یادم نیست تو کنکور تجربی هم بود یا نه)
.
.
.
خدا رو شکر این مبحث انقدر گسترده ست که من سر هر درسی میرم حواسم پرت شه نتونم دیگه درس بخونم
.
.
.
خوبی خاله(الآن چون خیلی خوشحالم هنوز خاله می!!)

خوب میبینم که مباحث حقیقی هی داره جذاب تر میشه
خوب این وسطام که کسی با من کار نداره!!!
دست بعضی افراد حقیقی درد نکنه باعث میشن افراد باذوق نظر بذارن
ولی تو کلاس که بسیار توجه افراد به درس جلب میشه
وا عجبا

نازنین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 21:22 http://nazaninkhoshroo.blogsky.com




قشنگ بود.خیلی..........!!!














اومدی وبم نظر یادت نره


آره جملاتش اکثرا قشنگه
.
.
.
حتما شما که مارو نظر بارون کردی مرسی از لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد