بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

هندز فری (خاطراتی)

ای زندگی.... 

بعضی مواقع فقط بعضی مواقع تو راه برگشت 

دوست خوبم هندز فری خوبشو که من خیلی دوستش دارم 

 (حالا هندزفریشو یا خودشو؟؟؟

در میاره و طبق اون جمله معروف که میگه بیایید شادی هایمان  

را با هم قسمت کنیم یک دونه از اون بیلبیلکاشو() میده به من و 

 ما به صورت خیلی حرفه ای یکسری سیم کشی خیلی خیلی زیر کار 

 انجام میدیم  (به طوری که یک سیم از اینور اتوبوس تا اونورش کشیده میشه) 

حالا دیگه خودتون تصور کنین ... 

یه دفعه از این اندک مواردی که ما از هندزفری استفاده میکردیم 

دوستم گفت بیا واست آهنگ مازیار فلاحی بذارم.... 

چند ثانیه بعد یه آهنگ شروع به پخش شدن بود که یهو دوستم گفت: 

نـــــــــــــه این مازیار فلاحی نیستا اشتباه نکنیا!!!! 

میدونین خواننده آهنگه کی بود؟؟؟؟؟ رضـــــــــــــــــــــا یزدانی 

یعنی واقعا هنوزم نمیدونم راجع به من چی فکر کرده؟؟؟!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
جیموتاکی دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 22:29 http://onlypictures.blogsky.com


نه بابا آهنگه رندم اومد گفت این ماله قلب یخیه هااااا
بعد تاکید کرد مازیار فلاحی نیستااا
.
.
.
من که میدونم هندزفیریشو دوست داری
.
.
.
دیگه خاله ش نیستی
.
.
.
اصلا میره روسیه تا جای خالیشو احساس کنی
آخه آدما وقتی میرن روسیه جای خالیشون به خوبی احساس میشه


ا میگم یه جای کار ایراد داشتا که اینطور
.
.
.

.
.
.

.
.
.
بره بره حداقل به آرزوش میرسه خالش خوشحال میشه

سارا سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 22:30

عجب خاله و خواهر زاده ای هستید شما ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد