بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

مادر (متفرقه)

قند خون مادر بالاست  

دلش اما همیشه شور می زند برای ما اشک‌های مادر , ...

مروارید شده است در صدف چشمانش

دکترها اسمش را گذاشته‌اند آب مروارید!  

حرف‌ها دارد چشمان مادر ؛ گویی زیرنویس فارسی دارد  

دستانش را نوازش می کنم داستانی دارد دستانش...  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
فرزانه وfarzane سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 20:38

farzane سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 21:40

آی چی گفتی گلنوش جونم واقعا من به این نتجه رسیدم که قطعا بهشت زیر پای مادره با این همه سختی که بخاطر ما قدرنشناسا تحمل میکنن واقعا همیشه مطالبت بیست بوده

آره واقعا زحمتاشون جبران نشدنیه
مرسی عزیزم لطف داری چشات بیست میبینه
خجالتم نده دیگه تا این حدم نیست شما خیلی به من لطف دارین
مرسی از شما که میاین میخونین

سارا سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 22:28

جالب بودند مخصوصا اون زیر نویس فارسی...


مرسی

حسین چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 08:56 http://hr-mylife.blogsky.com/

سلام
فدای مهر مادری شم من
....
منم اپم
سر بزنید لطفا

سلام

.
.
چشم

سیما چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 13:08

سلام گلنوشم
زیبا بود. ممنون.
عاشقشم.


سلااااااااااااااااااام سیماجونم
خواهش میکنم ایشالا همشون سلامت باشن سایشونم بالا سر مون باشه

نازنین شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 17:28 http://nazaninkhoshroo.blogsky.com

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 21:41 http://onlypictures.blogsky.com

واقعا بهشت ماله مادران است البته امیدوارم این بهشت مادران اقلا یه امکانات جزیی داشته باشه


والا
دیدی که آخرش کارنامه اعمالمونو دادن گفتن اشتباه اومدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد