بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

آخر نظم(نقاشی ها)

 خب مگه چیه؟؟؟!!!.....

 

نظرات 7 + ارسال نظر
فرزانه پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 13:39


واقعا که همین جوریه

farzane پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 14:04

دقیقا مثه من تازه از اونم بدترم


چه تفاهمی

نازنین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 21:05 http://nazaninkhoshroo.blogsky.com


اتاق منه احتمالا


هممون چقدر باهم تفاهم داریم
خوشم میاد یه نفر نیومد بگه نه من اینجوری نیستم

سارا... پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 23:53

سلام گلنوش جون
اخجون بارم از این نقاشی ها
اتاق من اینجوری نیست بیشتر کتاب درسی هام اینجوری اند.

سلاااااااااااااااااام سارا جونم
به جبران تعویض تیتر منم واستون نقاشی گذاشتم
آره یادمه گفته بودی تا اتاقت مرتب نباشه نمیتونی درس بخونی چه خوب آره سال کنکورم که از در و دیوار اتاقم کتاب آویزون بود البته تزئینی

هانیه جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 17:29 http://solongwar.persianblog.ir

دققیییییییییقا


به جای اینکه منو نصیحت کنی

سیما جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 22:57

نمیدونم چرا هر چی فکر میکنم این صحنه مدام جلو چشمامه؟!!!!!
نمیدونم کجا دیدمش!!!؟ خیلی برام آشناست

عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عزیزم من یادم نمیاد از اتاقم برات گفته باشم!!!!!!!!!!!!!!!!!

آخی سیما جونم شما هم...
خوشم میاد این صحنه واسه هممون خاطره ست دیگه از آشنا و اینام گذشته

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 21:51 http://onlypictures.blogsky.com

نه خاله من اتاقم اینجوری نیست که
نگاه کن تو رو خدا این دیگه چه اتاقیه نو نوچ نوچ نوچ....
خجالت نمی کشی توی اون کوه لباس یه لباس خوشرنگ پیدا نمیشه؟؟؟واقعا که!!
اون عکسه هم دقیقا مثل خودت شده وقتایی که میری وبلاگ بعضیا

آهان مال شما همش....
ای بابا باز گیر داد به من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد