بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

ناودونی(متفرقه)

 یعنی من عاشق خلاقیت این بابا مامانم 

از اینا بخرین آب نره تو چشم بچتون اذیت شه... 

دیگه از حموم رفتنم زده نمیشه 

نظرات 10 + ارسال نظر
مهسا... پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 13:23

خب اینجوری که صورتش تمیز نمیشه خب

بعدا صورتشو میشورن خب از اینکه نیم ساعت آب بریزن رو صورتش بره تو چشمش که بهتره دیگه کار صورتش از تمیزی میگذره دیدی وقتی میریم حموم دستمون زیاد که زیر آب میمونه پوستمون چروک میشه یه جوری میشه....
همینجوری منو بزرگ کردی هی آب رفته تو چشمم و دماغم اکسیژن به مغزم نرسیده اینجوری شدم دیگه

فرزانه پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 13:51

آخییییییییی عسیسم...میخرم واسش

farzane پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 14:08 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

سلوووم گلنوش جونم خوبی
واقعا چیزه جالبو بدردبوخوریه خوشم اومد
من بچه بودم از 70 متریه حموم عبور میکردم گریم میگرفت انقد میترسیدم


سلااااااااااااااااااااااااام فرزانه جونم مرسی تو خوبی
جدا پس باید اون موقع واسه تو میخریدن من زیاد نمیترسیدم ولی عکس بامزه ای بود کار جالبی بود خوشمان آمد

نازنین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 21:04 http://nazaninkhoshroo.blogsky.com

الهیییییییییییییییییییییی!!
اره چه خلاقیتی!


آره خیلی جالب بود

حسام پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 21:10

تصویرو ندیدم.

چه بد !!!

حدیث جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 13:46

چه خوش به حالش شده
چه تفکریم میکنه

آره واقعا میبینی

هانیه جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 17:28 http://solongwar.persianblog.ir

شکلک غصه اینجا چقده شبیه مهساست خیلی شبیه هااااااا!!!! مهسا از رو تو زدن این شکلکو؟
چقد این نینی نازههههههه

آره اون گریه یاهو هم همینطور کلا همه شکلکارو از رو مهسا زدن

سیما جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 23:04

آخیششششششش جوووون دلم
این بچنی ه چه جوجو ِ دلم میخواد بوخولمش تازه یه گاز هم بگیرمش

مرسی گلنوشم خیلی خوشم اومد از این عکس


خیلی ایده مامان باباشو دوست دارم
خواهش قابلی نداشت

شوهرجان یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 08:37 http://pws.blogsky.com

ایده بسیار قشنگی بود...
اگه جایی رو دیدی که می فروشن لطفم آدرسش رو بهم بگو...مرسی


چشم دیگه شما دختر دارین باید یه جوری تهیه کنین دیگه

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 21:51 http://onlypictures.blogsky.com

ولی من از ایده شون خوشم نیومد
نگاه کنید چه غم و غصه ای تو چشماشه
خوب بچه دوست داره مامانشو نگاه کنه و باهاش ارتباط عاطفی برقرار کنه
واقعا که این مادرای امروزی بچه بزرگ کردن بلد نیستن
اصلا رمز موفقیت بچه های من این بوده که من هی باهاشون ارتباط عاطفی برقرار میکردم
الآن بچه نمی فهمه این که داره میشوردش مامانشه یا باباشه یا خاله شه
حالا اگر یهو اون وسط سوخت یا سردش شد باید برگرده به طرف بگه دیگه کی ام نیستی؟؟؟
واقعا که کار ظالمانه ایه

آخه وقتی کف و صابون بره تو چشمش چیجوری میخواد ارتباط عاطفی برقرار کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد