بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

:-| (خاطراتی)

چندروز پیش من و مامانم و داداشم رفتیم بیرون داداشم می خواست  

خرید کنه ما وایسادیم بیرون  گفتیم بذار ببینیم این اطراف چه خبره  

مغازه کناریش یه داروخانه گیاهی یا به قول خودمون عطاری بود ... 

خب شروع کردیم به خوندن... داروی سرماخوردگی٬ داروی مخصوص دیابت٬  

داروی چاقی لاغری٬ توقف بیجا مانع کسب است مخصوصا شما که داری 

 این نوشته رو میخونی  

خب بگو کلا جلوی مغازه ما واینسا دیگه پس اینهمه کاغذ چسبوندنتون چیه!!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 21:00 http://nazaninkhoshroo.blogsky.com

سلام
آخی!الهی!دلم براتون سوخت!
اره!!!
ب ویلاگ منم سر بزن!
مطمینم بدت نمیاد

سلام

باشه حتما

حسام پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 21:07 http://joyayekar90.blogsky.com/


سلام ؛

راست میگی...

سلام
والا به خدا

نازنین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 21:16 http://nazaninkhoshroo.blogsky.com

مرسی ک ب وبم سر زدی
بازم بیا

خواهش منم مرسی
حتما میام

فرزانه پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 22:40

آره والا ینی چی؟خوب از اول نمینوشتی...احتمالا قصد آزار داشته....

والا میبینی فرزانه جونم

سارا... جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 00:13

اگه من جای شما بودم بیشتر وای میسادم اگه هم چیزی میگفتن میگفتم پیاده رو که از شما نیست
اخه خیلی جمله توهین امیزه .فکر میکنن کل خیابون جلو مغاز مال اوناست.
راستی دوباره اهنگ تو فعال کردی؟

آخه یه آرایشگاهم کنارش بود اونم زده بود کلا خریدن اونجارو
آره همینجوری اگه خوب نیست برش دارم گرچه میدونم رو وبلاگ آهنگ گذاشتن کار زیاد خوبی نیست واسه تنوع گذاشتم!!!

هانیه جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 17:26 http://solongwar.persianblog.ir


عزیییییییییییزم
می رفتی تو مغازه می گفتی: تو خجالت نمی کشییییییییییی


باشه دفعه بعد میرم

سیما جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 22:53

سلام گلنوش جان
خیلی بامزه بود. انتظار هرچیزی رو در ادامه داشتم بجز این جمله. در کل عطار خلاقی بوده


سلام سیما جونم
من ضایع شدمم بامزه بود
آره خوب وسط اینهمه جمله غافلگیر کننده بود

سارا شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 00:13

نه اهنگش قشنگه
ولی من جلوی سیستم که هستم دوست ندارم اهنگ باشه.
نه براش ندارید شاید بقیه دوست داشته باشند.
من هر وبلاگی که اهنگ داره سریع اهنگشو قطع میکنم

آره موافقم من خودمم اکثرا استوپش میکنم ولی بعضی مواقعم دوست دارم این زیر یه آهنگی پخش شه....
ولی کلا خوب نیست یه موقع شبی وقتی یکی میخواد بیاد اینجا یهو آهنگه شروع میشه اون وقته که فحش و لعنتش نصیبم میشه بهتره برش دارم

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 21:53 http://onlypictures.blogsky.com


خاله جون کامی جان منظورش از جمله ی آخر بقیه بوده اگرنه شما رو که از خداشه وایسیاصلا بقیه ی نوشته ها رو زده بود که تو وایسی بخونی اون یکیو هم زده بود که کسی مزاحمت نشه
خوبی خاله؟؟
.
.
.
ول خداییش خوب ضایع شدیا یادم باشه ازش استفاده کنم تکنیک خوبیه

نه خیر کامی جون دیگه نیست تو مغازه اون که بود از اینا به شیشه نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد