بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

سرعت (طنز)

راه حل تضمینی برای افزایش سرعت اینترنت ..... 

کابل مودمو میگیرین، خَمش میکنین! با این حرکت اینترنت پشت سیمتون  

جمع میشه بعد یهو ولش میکنین، اینترنت با فشار میاد تو مودمتون!  

تذکر: مودمو جای مناسبی قرار بدین و سیم رو زیاد نگه ندارین چون ممکنه  

اینترنت زیاد به مودم برسه و مودم از کابل جدا بشه و کف اتاقتون اینترنتی بشه 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 10:59

آشنام دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 15:58

سلام گلی خانوم عسیسم
بابا شما ایول داری
اگه گفتی من کیم؟
فکر کن
حدس بزن
خب راهنمایی می خوای
از دوستای مدرسه.
بازم نفهمیدی؟
تو.سپیده.هانیه و من
من کیم؟


سلام فاطمه جونم امروز هی منو ذوق مرگ میکنین آخه
بابا چه خوب کردی اومدی اینجا ما که همدیگرو دیر به دیر میبینیم
مگه بیاین اینجاها تو فضای مجازی صحبت کنیم
خوبی خوشی سلامتی....
بازم بیا اینورا

نازنین دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 16:21 http://goldoonak.blogsky.com/

سلام عزیزم
باحال بود!
منم از همین روش استفاده میکنم!!
ولی یه با کف اتاقم اینتر نتی شد مجبور دم همه رو مصرف نم!اونم یه روزه!!چچون اگه استفاده نمیکردم میپرید!!

اهان راستی!اصل موضوع
گلنوش جان من ادرس و اسم وبلاگمو عوض کردم!
گفتم بدونی اگه خواستی لینکم کنی!!
لینکم کن لطفا!!

سلام نازنین جون
مرسی بازم خوبه یه روزه قابل استفاده بوده
ما خودمون تو مصرف در عرض یه ساعت استادیم
چشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

هانیه دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 18:42 http://solongwar.persianblog.ir

سارا دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 22:07

سیتاک شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 09:14 http://sitaak.blogsky.com/

نه! هیچ وقت این کار رو نکنید !
مگه نمی دونید کابل اینترنت از کف دریا رد میشه ! همش هم لنگر کشتی بهش گیر می کنه !
یهو کابل می ترکه خونتون رو آب ور میداره ها !

بله بله راست میگین دقت نکرده بودم
خوبه تا الان چیزی نشده

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 21:55 http://onlypictures.blogsky.com

نه خیرم
روش قدیمی شده خانوم
عزیزم یه کم آپ تو دیت باش
ما مودممون بی سیمه
وایرلس
ولی من راه حل اینو هم پیدا کردم نگران نباش
حالا چون خاله می یادت میدم
مودمو میذارم توی یه اتاق و همه درا و پنجره ها رو میبیندم کانال کولر رو با نایلون میپوشونم و درزگیر هم واسه درا و پنجره ها میذارم
بعد مودم رو روشن میکنم و میرم بیرون
بعد چند ساعت میرم تو اتاق و از اینترنتایی که توی فضای اتاق جمع شده استفاده می کنم
به کسی نگیااا

منم اینو میدونستم میخواستم بقیه از این روش استفاده کنن اون بمونه واسه خودمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد