بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

:-( (خاطراتی)

ای بابا آخه نمره های ما دست ....!!!!  

۵ ساعت وقت بذار ۲۰ صفحه گزارش کار بنویس 

آخراش از خستگی دو تا شماره سوال یادت میره 

بزنی هفته بعد گزارش کارتو تحویل میگیری نمره ۱۸ 

چرااااااااااا چون جوابات شماره سوال نداره.... 

آخه من دردمو به کی بگم اونوقت میگن معدلتون بالا 

باشه ...چند هفته پیشم ۲ نمره واسه دیر رسیدن ازم کم 

شد آخر ترم باید از یه جایی نمره قرض بگیرم...

نظرات 6 + ارسال نظر
farzane دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 21:19

سلام گلنوش جونییییییییی خوبی گلم؟

سلااااااااااااااااااااااام
بــــــــــــــــــــــــله مرسی تو خوبی

سارا دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 22:10

ای بابا گلنوش جون من ترم پیش استاد یادش رفت میان ترم رد کنه ۵ نمرم پرید اخرشم گفت ۰.۵ نمره به پایان ترمتون اضافه کردم.

آره بابا اینقدر از این کارا میکنن که حد نداره
اصلا واسه زحمتای آدم ارزشی قائل نیستن
آدم بعضی مواقع دل سرد میشه
به قول دوستم معمولا وقت نمیکنه بنویسه یه صفحه ای تحویل میده میگه به تو با ۲۰ صفحه داد ۱۸ به من با یه صفحه داد ۱۶ معیار چیه هنوزم نفهمیدم

شوهر جان سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 10:04 http://pws.blogsky.com

شما یادتون نمیاد اون موقع ها ما گزارش کار رو تایپ می کردیم. می گم قدیمیه... از نرم افزار مایکروسافت ورد استفاده می کردیم. خودش شماره ها رو اتوماتیک با هر بار اینتر زدن ، تایپ می کرد. خب الان زمونه عوض شده. شما دستی می نویسین.
ما کلی دود چراغ خوردیم تا به اینجا رسیدیم. اون موقع یادمه استادامون می گفتن نمره 20 مال خداست. 19 و 18 هم مال پیامبراس و 17 تا 14 ماله اماما.
یعنی بالاترین نمره کلاس 13 بود. فکرش رو بکنید که الان شما بصورت متوسط 7 نمره الکی الکی از ما بیشتر میگیرین
پس لطفن معامله رو به خاطر دو نمره ناقابل بهم نزنید. و زین پس به جای حسین پناهی و سوئیشرت و ستاره های آسمون، حواستون به شماره گزارش کاراتون باشه...

ولی خداییش سخته...2 نمره... کلی معدل آدم رو میاره پایین. می گن یه دختر دانشجویی فقط به خاطر 1.75 نمره پوست صورتش خراب شد، پیشانیش چروک شد و کلا ...ای بابا

من کلا دستی راحت ترم تایپم خیلی تند نیست اونوقت باید ۱۰ ساعت وقت بذارم زیادم نمیتونم پای کامپیوتر بشینم چشمام زود خسته میشه
کارای مهمتری هم هست که انجام بدم
نگران نباشین تا آخر ترم به بهانه های مختلف اون هفت نمره که هیچی بیشترم ازم کم میشه
آخه اینقدر هم دردی نکنید اذیت میشین
تازه حسین پناهی و ستاره های آسمون بیشتر به آدم انگیزه گزارش کار نوشتن میدن ولی نظرات...
من پوستم لطیف ترم شده
مهم اینه که نمره به چه دلیلی از آدم کم بشه
این داستانا رو از توی روزنامه های زرد میخونین کی این چیزا رو مینویسه

فرزانه سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 11:11 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

آخییییی عسیسم..راستی بدو بیا وبمون...یه مطلب گذاشتم بخون


باشه اووووومدم

مهسا... پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 18:24

الهی مامان مهسا بمیره برات!! خودم ۲شنبه میرم استادتو دعوا میکنم
در ضمن این استاد عبرت بشه برات که از ترم بعد واحداتو با بقیه اعضای قبیله مون برداری!! هر چقدر هم که استاده خشن باشه٬ باهم از پسش برمیاییم! بیا استاد ازمایشگاه مارو ببین٬ از قلی بدتره!! مثلا گلوله از دست من پرت میشه میخوره تو صورتش میره تو چشمش و کور میشه بعد میگه ای وای ببخشید گلولتونو خونی کردم الان میشورمش میارمش!!!!!


استاد اولی ماهم اینجوری بود اینقدر ازش تعریف کردم عوضش کردن
خب استاد ماهم تقریبا اینجوریه مثلا گلوله رو پرت میکنی تو چشمش خون میزنه بیرون میگه دلیل علمی اینکه الان خون زد بیرون چیه

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 21:56 http://onlypictures.blogsky.com

یعنی نظر مهسا عالی بود
ای جانم اسمشم تقی بودخیلی خوش اخلاق بود(البته هنوز نمره هامونو نداده هاااا)
راستی نمره ی نهج اومده دیدی؟؟
خاله دیدی بعضیا جنبه ندارن تو روشون بخندی؟؟!!یکی شون هم بعدا برات تعریف میکنم کیه


آره اون روز تو صورتش زل زده میگه میخوام وایسی قیافه استادمونو ببینی
آره....
ای بابا تا الان چند تا یاد آوری شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد