بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

حضور (نوشته های دلنشین)

چقدر شبیه مادرم شده ام چرا نمی شناسی ام ؟ 

 چرا نمی شناسمت ؟  

می دانم که مرا نمی شنوی 

 و من این را از سیبی که از دستت افتاد ؛ فهمیدم 

 دیگر به غربت چشمهایت خو کرده ام   

و به دردهای باد کرده ی روحم که از قاب تنم بیرون زده اند 

 با توام بی حضور تو    بی منی با حضور من  

می بینی تا کجا به انتحار وفادار ماندم 

 تا دل نازک پروانه نشکند  

همه ی سهم من از خود  دلی بود که به تو دادم 

 و هر شب بغض گلویت را  

در تابوت سیاهی که برایم ساخته بودی گریستم 

 و تو هرگز ندانستی که زخم هایت ،  زخم های مکررم بودند 

 نخ های آبی ام تمام شده اند 

 و گل های بُقچه چهل تیکه دلم ناتمام مانده اند  

باید پیش از بند آمدن باران بمیرم   

مرحوم حسین پناهی 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 17:33 http://goldoonak.blogsky.com/

فوق العادست مطالبت.....!ازته دل گفتم

مرسی....
ته دلت خیلی لطف داره
لطف داری دوست خوبم مطالب وبلاگ توام خیلی خوبه

مهسا... پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 18:40

دیگه داری اعصابمو خورد میکنیا!!!
بسه دیگه هی حسین پناهی حسین پناهی!!!


خوب قشنگه نوشته هاش دیگه

فاطمه پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 19:11

خیلی خوشمل بود عسیسم دستت طلا

مرسی
خواهش میکنم دوستم

سیما شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 01:11

دلنشین بود گلنوش جان

آره منم دوست داشتم
ممنون

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 21:59 http://onlypictures.blogsky.com

با تو میگویم
با تویی که باید بدانی
با تو میگویم از ته دل
از اعماق وجود
با تک تک سلول هایم
با همه آنچه دارم
با همه ی آنچه داشته ام
با همه ی آنچه خواهم داشت
با تک تک واژه هایی که گفته ام و می گویم و خواهم گفت
با تو می گویم
با تمام آنچه دیدم
با تمام آنچه شنیده ام
با تمام آنچه احساس کرده ام
از قطرات باران بگیر تا نوازش نسیم صبحگاهی در جاده ی منتهی به مزرعه
از درخشش برق تا صدای پر ابهت رعد در شب سرد زمستان
با تک تک دانه های برف
با آدمی برفی های کوچک کودکی ام
با تمام این ها
با تو می گویم
با تو میگویم که
با مهسا موافقم
.
.
.
خداییش ماله من قشنگ تره یا اینی که تو گذاشتی؟؟

قسمت آخرشم خب مینوشتی موندم تو خماری
.
.
.
.
اینی که من گذاشتم
نه ولی قشنگ بود اگه آخرشم بگی دیگه...

گلی پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 19:47 http://onlypictures.blogsky.com

یه بار دیگه با دقت بخون از خماری درمیای

اذر چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 16:58 http://www.azar20.blogfa.com/

مرسی ازوب قشنگت ..بهم سربزن

لطف دارین
حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد