بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

مداد (ترول)

                                                                                 

نظرات 4 + ارسال نظر
فرزانه جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 17:38 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

آی گفتی منم همیشه این مشکل رو دارم

سارا جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 23:36

ولی من با خودکارم دستم اینجوری میشه مخصوصا خودکار صورتیم

آره اتفاقا میخواستم به خودکارم اشاره کنم یادم رفت
با خودکارم زیاد اینجوری میشه

سیما شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 00:58

یعنی عاشق این حقیقتِ تو حلق رفتشم. واقعا درسته انگار این نقاشیا زندگی گذشته و حال ما رو بیشتر و بهتر از خودمون درک کردن و بیان میکنن.


آره بعضی وقایع رو که نشون میده من تازه میگم ااااااااا راست میگه منم این کارو انجام دادم یا این اتفاق واسم افتاده

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 22:01 http://onlypictures.blogsky.com

این که چیزی نیست
بیشتر حال میده وقتی یکی دیگه داره مینویسه یهو دست بکشی برگه ش اونجوری شه
یه بار برات امتحان میکنم بفهمی چه حالی میده

نه واسه این که من بفهمم باید من رو برگه ی تو امتحان کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد