بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

مطالعه (خاطراتی)

یادتونه تو دوران مدرسه وقتی میخواستیم درس بخونیم 

اول یه دور ورق میزدیم ببینیم چند صفحه باید بخونیم.... 

بعد مثلا میگفتیم(فوق فوقش...)۸ صفحه باید بخونم 

یهو میدیدیم یه صفحه نصفش عکسه ذوق ذوق 

آخجون باید ۷ صفحه و نیم بخونم.... 

حالا تو دانشگاه حداقلش اونم فقط واسه امتحان حذفی 

۱۵۰ صفحه است  

دریغ از یه عکس تو پاورقی همه ی نوشته هاشم  

که ریز و پشت سر هم.... ای زندگی

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 23:26

سلام گلنوش جون
اره راست میگی 8 صفحه میخوندیمو 20 میشدیم فکر میکردیم دنیا رو فتح کردیم.
حالا هر چه بیشتر بخونیم کمتر نمره میگیریم من که این جوری شدم دلیلشم نفهمیدم

سلاااااااااااااام
والا به خدا
اصلا بیشتر و کمترش یه جور جواب میده
به قول دوستم میگه استاد چه امتحان مدار رو فردا بگیره چه هفته دیگه چه سال دیگه ما یه نمره میگیریم

شوهرجان یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 09:47 http://pws.blogsky.com

یادش بخیر

.... ای زندگی...



راستی من هم آیکون دار شدم بالاخره مشکل بزرگ زندگیم رو حل کردم هــــــــــورا


واقعا ای زندگی...
الان میام به جای همه ی وقتایی که آیکون نداشتین هی آیکون میزنم

فرزانه یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 13:37 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

باهات موافقم

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 22:02 http://onlypictures.blogsky.com

من می گفتم یه ساعت میشینم این ۲۰ صفحه رو می خوند بعد شروع می کردم به محاسبه کردن می گفتم خوب ۶۰ دقیقه ۲۰ صفحه یعنی هر صفحه ۳ دقیقه خوب توی ۱۵ صفحه از این ۲۰ صفحه عک و فعالیت و آزمایش و این چرندیاته که در نتیجه اون صفحه ها کمتر از ۳ دقیقه طول میکشه اما در عوض او ۵ صفحه ی دیگه فقط متنه که بیشتر از سه دقیقه طول میکشه حالا من اگر بتوئنم زمان های باقیمانده از اون ۱۵ صفحه رو به درستی استفاده کنم می تونم زمان بیشتری رو به این ۵ صفحه اختصاص بدم پس شروع کنم به خوندن
اما نگاه میکردم میدیدم محاسباتم یه ربع طول کشیده می گفتم خوب حالا من ۴۵ دقیقه وقت دارم و ۲۰ صفحه شامل ۱۵ صفحه ی عکس دار و ۵ صفحه ی خالص و...
به این صورت بود که من همیشه تا آخرین لحظات هم داشتم می خوندم
اما خداییش با همون ۲۰ میشدم

آره یه ربع حساب میکنیم نمیدونم قضیه چیه که یه ساعت طول میکشه
اون ۲۰ میشدم آخرو خوب اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد