بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

فارسی (خاطراتی)

 کتاب فارسی دوران ابتدایی مون رو یادتونه؟؟؟

جلدکتاب اول دبستان که عکس یه گل روش بود تـــــــــــــــــا 

کتاب پنجم با عکس پنج تا گل روش.... 

یه سری عکس از بعضی صفحاتش که برامون خاطره انگیز تره 

و بیشتر یادمونه گذاشتم تو ادامه مطلب... 

دوست داشتین ببینین 

  

 

 

 

  

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
رها یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 12:49 http://www.raha90.blogsky.com

سلام
یاد دوران دبستان به خیر...........

سلام.
آره واقعا...

فرزانه یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 13:40 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

آخییییییییییییییییییییییییی یادش بخیر...اون دوران یه چیز دیگه بود


آره واقعا
ولی باید قدر الانم بدونیم چند روز دیگه حسرت الانمون رو می خوریم

farzane یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 14:12

وای مرسی که اون دوران عالیو بی دغدغرو یادمون اوردی
یادش بخیر چه دورانیییییییییی بود کاش هیچوقت بزرگ نمیشدیم

خواهش میکنم
آره دوران خوبی بود که میتونیم با کلی خاطره خوب ازش یاد کنیم

حدیث یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 15:46

اااااااااااااااااااااااااااااا یادش بخیر اون سگ و گربه هرو من رفتم پای تخته توضیحش دادم
اون زمان عکسای هر درسو بزرگ داشتن بعد معلم با گیره وصلش میکرد به بندی که بالای تخته بود
یه چیزیم بود شبیه آنتن رادیو که میگرفت دستش با اون توضیح میداد منم با همون آنته درسو توضیح دادم
یادش بخیر

الهی آره یادش بخیر یادم افتاد چه بامزه تعریف کردی قشنگ اومد جلوی چشمم
تصور کردم داری توضیح میدی ماشالا قدرت بیانت که خیلی خوبه

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 22:02 http://onlypictures.blogsky.com

آخی
یادش به خیر
من یادمه قبل از این که برم مدرسه کتاب کلاس اول پسر خاله مو داشتم از روش توی خونه بهم یاد میدادن
بعد یادم یه بار درس e ربط رو برداشتم از روش نوشتم با این که اصلا نمی تونستم بخونم اما همه ی شکلاشو کپی کرده بودم و متن درسو کامل نوشتم
هنوز اون صحنه ای که یواشکی یه گوشه نشسته بودم و داشتم می نوشت یادمه
آخه می خواستم داداشمو پسر عموم نبینن بعد یهو به همه نشون بدم تشویق شم
بعد یادمه یه جمله داشت که نوشته بود کتاب نادر دست امین است اما من اشتباهی نوشته بودم کتاب نادر مست امین است کلی سر این بهم خندیدنبعدها از این شیوه ی کپی پیست که اصلا نفهمم چی می نویسم و یه جاهایی هم سوتی بدم به شدت توی دانشگاه استفاده کردم

پس منم باید برم ببینم این زمینه ی کپی کردن من از کجا اومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد