بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

چرخ و فلک (خاطراتی)

 وای این چرخ و فلکا... 

چقدر بچه بودیم اینا واسمون بزرگ و جالب بودن  

یه دفعه راهنمایی بودم عمه ام اصرار که بیا با دختر عمه ات 

برو سوار شو ... حالا هی منم نه مرسی... 

خلاصه از اون اصرار از من انکار میگفت داری تعارف میکنی 

آخرش تسلیم شدم 

ولی با کلی خجالت سوار شدم

نظرات 5 + ارسال نظر
شوهرجان دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 13:19 http://pws.blogsky.com

واااااااای چرخ و فلک....
در لای چرخ کالسکه؛
در لای عاج چرخ کالسکه؛
در لای عین عاج چرخ کالسکه؛
در لای چرخش عین عاج چرخ کالسکه؛
درلای چرخ چرخش این همه بازی روزگار؛
بسی رنج بردیم در این سال سی؛
که رنج برده باشیم فقط، مرسی؛


وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چرخ و فلک

فرزانه دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 13:55 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

آره توروخدا یادش بخیر..منم راهنمایی قدم بلند شد یکم خجالت میکشیدم..ولی با هر زوری بود خودمو جا میدادم.کلا با اون گیج شدن حال میکردیم


آره والا پاهامون جا نمیشد یه وضعی

حدیث دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 19:38

عجب عکسیه
دنبال عکس چرخو فلک بودم خیلی سرچ کردم از کجا گیر آوردی نوستالژیک
خیلی خوب بود
ممنون

داداشم سیو کرده بود منم استفاده نمودم آره خیلی نوستالوژیکه
مرسی خواهش میکنم

هانیه دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 23:13 http://www.minuteswithlove.blogfa.com

سلام عزیزم...
منکه عاشق چرخ و فلک بودم...الانم میرم پارک باید سوار شم...با وجوذ اینکه جز سرگیجه دیگه هیچ کیفی نداره...

سلاااااااااااااااام هانیه جونم بابا از این ورا
مگه سرگیجه هم کیف داره
آره اون قسمتش که از بالا میاد پایین دل آدم میریزه...

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 22:03 http://onlypictures.blogsky.com

من از اون افقیاشو دوست داشتم
اما در کل من فقط تاب می خوردم چون چرخ و فلک که سرم گیج میرفت بدم میومد
الاکلنگ هم داداشم منو میذاشت اون بالا خودش اون پایین می نشست بهم می خندید
سرسره هم که اون زمونا مثل الان نبود کلی پیچ و تاب داره و سقف داره و دورش هم ناز بالش چیدن
اون موقع ها یه شیب تند داشت و داغ هم میشد و دورش هم سنگ ریزه بود همچین که می خوردی زمین همه جونت درد میگرفت منم که حساس
به همین خاطر من فقط میرفتم سراغ تاب

آره اون قسمت سنگ ریزه شو خیلی خوب گفتی بچه هم بچه های قدیم محکم بار اومدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد