بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

غم و شادی (جملات بزرگان)

اگر شاد بودی آهسته بخند تا غم ناراحت نشود 

 و اگر غمگین بودی آرام گریه کن تا شادی ناامید نشود.  

                                                     چارلی چاپلین   

       

نظرات 4 + ارسال نظر
farzane چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 15:18

خیلی جمله قشنگیه واقعا عاشق جملات چارلی چاپلینم مرسی گلنوش جونی


خواهش فرزانه جونم
منم میدونستم دوست داری گذاشتم دیگه :دی

فرزانه چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 23:04 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

خیلی جالب وقشنگ بود


مرسی

سیما پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 23:41

بلند میخندم
بلند گریه میکنم
آروم فکر میکنم
فکر کنم ناامیدشون کردم که اینجور سردرگمم...!؟!

هممون اینجوری هستیم ولی میتونیم از این جمله ها استفاده کنیم

خدا کنه هممون راهمونو پیدا کنیم

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 23:07 http://onlypictures.blogsky.com

یاد وقتایی افتادم که از یونی برمیگردیم و تو راه هی میخندیم تو میگی نخند فردا امتحان دارم
البته نمی دونم چه سریه که بعد از امتحان هم همچنان هی می خندیم

واقعا نمیدونی چه سریه حالا اینجا بده بعدا بیا واست میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد