بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

موبایل (ترول)

البته مامان من این طوری نیست... 

ولی یه نکته دیگه که راجع به مامانا هست  

آکبندترین گوشی تو خونه ها مال ماماناست 

کلا یه گوشه خونه مونده... 

بلندترین اس ام اس شونم سلام باشه... 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 15:17 http://cinematography.blogsky.com

خیلی خیلی وبت بامزه ست! مخصوصن اسمش

مرسی
پس بازم به من سر بزنین

farzane چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 15:38

خیلی قشنگ بود کلی خندیدم

چه خوب ...تروله دیگه

فرزانه چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 23:06 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com


وای خداییششششش هاااا.....خیلی باحال بود


مرسی

مهسا... پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 08:19

مفهومشو نمیفهمم!!!
یعنی کار سختیه؟
یا کیف مامانا شلوغه؟ (بیچاره بچه ی من!!!)
میشه یه کم توضیح بدین خانوم؟

همون بیچاره بچه تو که گفتی درسته
میگه کیف مامانا اینقدر شلوغه مثل معدنه و ............

سیما پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 23:48


هوارتا درسته. اگه همه مثل مامانا از گوشیاشون استفاده میکردن که مخابرات تخته میشد.
جانممممم. پَ همه مامانا گوشیاشون اینجوریه.آخییی


آره قربونشون برم همه مثل همن
ماها به جای مامانامونم استفاده میکنیم
تازه اینو من میگم که زنگ خور ندارم

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 23:05 http://onlypictures.blogsky.com

ولی مامان من کیفش خیلی خلوته در عوض خودم
مامان من از این که کلی وسایل اضافه بذاری تو کیف و هی الکی سنگینش کنی خیلی بدش میاد با منم همیشه دعوا میکنه که آخه اینا رو می خوای چی کار

ولی مامان من برعکس کیفش همه کاره ست ...
البته مامان یونی مو میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد