بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

زنگ خور...(ترول)

 

 

 

من: 

مواقعی که هیچ کاری ندارم : ۰ تماس    ۰ اس ام اس 

مواقعی که امتحان دارم:      ۰  تماس     ۱  اس ام اس 

 ۱ اس ام اس= ایرانسل  

نظرات 5 + ارسال نظر
farzane چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 15:56

تو مدرسه با کلی ذوق دادوهوار راه میندازم منتظرم ببینم عشقمه که اس فرستاده وقتی میبینم اسه تبلیغه
بعضی وقتام ینی الانا نه چندماه پیش شب میخوابیدم صبح که گوشیمو چک میکردم یهو 20تماس و 16اس دیگه گیج میشدم انقد میخوندمو ج میدادم


چه خوبه شماره تو بده هی من اس بدم فکر کنی عشقته
بابا زنگ خورتم که زیاده
ای بابا کلا به من که هیشکی زنگ نمیزنه بزنه یا مزاحمه یا اشتباه گرفته گوشیمم کلا سایلنته خلاص

نازنین چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 16:07 http://goldoonak.blogsky.com/

دقیقا!
گلنوش جان این مطالب از طرف یه سایتی برا من فرستاده میشه!فکر نکنی مطالب تو رو کپی می کنم!


نه بابا تروله دیگه بامزه ست همه جا پخش شده من که طراحیش نکردم

فرزانه چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 23:08 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

آآآآیییی گفتی...دقیقا...باکلی ذوق گوشیتو نگا میکنی یا تبلیغه...یا مبلغ قبض رو نوشته...همس خیت میشم....زنگ خورم که ۰ هیچی.......کلا گوشی نداشته باشیم بهتره...واسه چیمونه

پس توام مثل خودمی
حالا گوشیتو نگه دار خودم بهت میزنگم

مهسا... پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 08:12

منم عین خودت فقط ایرانسل بهم اس میده
اونم چن وقت پیش گفت اگه میخوایی دیگه بهت اس ندم بگو!!
منم واسه اینکه پررو نشه گفتم آره دیگه از دستت خسته شدم دیگه نه اس بده نه بزنگ!!!
ولی الان که نیست جای خالیشو حس میکنم
به قول شاعر *عشق قربانی معصوم غرور است هنوز!*

نه خب نه اینکه تو همیشه حواست به گوشیت هست اینه که همه موقع زنگ زدن به مهسا که میشه بیخیال میشن....
دوباره فعالش کن تا جای خالیش حس نشه اونوقت بهت میگم جای خالی یعنی چی
مامان این شعرا چیه میخونی

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 23:08 http://onlypictures.blogsky.com

نه من خداروشکر زنگ خورم زیاده
ولی خوب زنگ خور زیاد و تعداد اس ام اس کلا یه متغر مستل از کار کردن من با گوشه چون زنگا رو کلا نمی شنوم اس ام اسا رو هم که دو روز بعد اگه حسش بود ج میدم
اما بعضی وقتا که آهنگ پیشواز میذارم زنگ خورم میره بالا
میام میبینم مثلا ۲۰ تا میس کال اما همه شون زنگ زدن صدای اون خواننده هه رو بشنون
هیشکی نمی خواد صدای منو بشنوه
نخند یکیشون هم خودت بودی


نه خب من زنگ میزدم بعد از آهنگ پیشواز صدای خودتو بشنوم خودت گوشیو برنمیداشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد