بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

با من..(نوشته های دلنشین)

شناسنامه
من حسینم
پناهی ام
من حسینم , پناهی ام
خودمو می بینم
...خودمو می شنفم
تا هستم جهان ارثیه بابامه.
سلاماش و همه عشقاش و همه درداش , تنهائیاش
وقتی هم نبودم مال شما.
اگه دوست داری با من ببین , یا بذار باهات ببینم  

با من بگو یا بذار باهات بگم  

سلامامونو , عشقامونو , دردامونو , تنهائیامونو 

ها؟! 

 

*با تشکر از مهسا جونم*

نظرات 4 + ارسال نظر
شوهرجان پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 15:31 http://pws.blogsky.com

یه قایق کاغذی کوچولو مال من ، اقیانوس سهم تو....

فوق العاده بود

انتخابات عالیه ها....
سعی کن بیشتر وب من رو بخونی واسه خلاقیتت خوبه

میدونم
کدوم قسمتش دقیقا خاطراتش یا غذای گرمش
مرسی

سیما پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 23:27

سلام گلنوش جون
مرسی. حرفای حسین پناهی رو خیلی دوست دارم.
ممنون از حسن سلیقت

سلااااااااااااااام سیما جونم
خواهش میکنم فقط به خاطر شما میذارم دیگه
ولی آره واقعا خودمم خیلی دوست دارم
لطف داری دوستم

مهسا... یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 11:46

این مهسایی که گفتی من بودم؟؟؟

ما که یه مهسا جون بیشتر نداریم که

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 23:10 http://onlypictures.blogsky.com


روحش شاد و یادش گرامی باد
قدیما که گرامافون و صفحه بوده برا آهنگ گوش کردن یه وقتایی سوزن گرامافون یه جا گیر میکرده و همون یه تیکه رو هی می خونده جوری که همه رو آسفالت می نموده
همینجوری گفتم یه یادی هم از زنده یاد ادیسون بکنیم


اونوقت میگه فقط با شکلک جواب نده الان چی بگم من آخه گرامافون ادیسون.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد