بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

مادر (متفرقه)

ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر رو به  همه ی مامان های  دوست داشتنی تبریک میگم . 

مامان جونم امیدوارم بتونم گوشه ای از زحماتت رو جبران کنم   

میـــــــــــــــــم مثل مـــــــــــــــــــــــــادر...  

 

 کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم    /چقدر مث بچگی هام لالایی هاتو دوست دارم   

سادگی ها تو دوست دارم ، خستگی ها تو دوست دارم    / چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم 

کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم     /تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم  

کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم  /  یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم 

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم    /پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم 

دنیا اگه خوب ... اگه بد ، با تو برام دیدنیه    /باغ گلای اطلسی ، با تو برام چیدنیه  

مـــــــــــــــادر ...  

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم   / لالایی ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم  

مـــــــــــــــادر ...                      لالایی ...لالایی ...  

 

                                   *دانلود آهنگ*

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
farzane شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 13:42

سلام گلنوش جونم خوبی فدات؟
روزمادروبه همه مادرای گل و زحمت کش تبریک میگم ایشالله سایه همشون همیشه روسرمون باشه

سلام فرزانه جونم مرسی دوستم تو خوبی
مرسی ...ان شاء الله

farzane شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 14:17

آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم گلم

اومدم

فرزانه شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 16:18 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

سلام گلنوش جون...منم روز مادر رو تبریک میگم...ایشالا سایه شون همیشه بالا سرمون باشه....وااااا حرفام مثل اون یکی فرزانه شد...چی کار کنیم دیگه ما همه چیزمون یکیه...آخه ما یه روحیم در دو جسم

سلام فرزانه جونم
بله بله ان شاء الله
بله بله یه فرزانه در دو جسم

هانیه شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 21:27 http://solongwar.persianblog.irnblog.ir

روز مادر مباااااااااااااااارک
کاشکی نداره دخمل همین الان بگو چقد صدامو دوست داری اعتماد به نفسو داری ؟؟!!

مرسی بله روز مادر مبارک
اون که بله شین گفتنای مامانمم خیلی دوست دارم

سیما شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 23:04

سلام گلنوشم
عیدت مبارک عزیزم.
برا سلامتی ِ همه مامانا دعا میکنم
یاد این جمله دوست داشتنی افتادم که میگه: به بهشت نمیروم اگر مادرم آنجا نباشد.
یعنی آخر ِ تمام جمله هاست...

سلام سیما جونم
عید شمام مبارکــــــــــــــــــــــــ
ممنون بله با هم دعا میکنیم
آره خیلی جمله ی قشنگیه

شوهرجان یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 15:58 http://pws.blogsky.com

عیدتون مبارک

ممنون
روز خانوم شما و مادرتونم مبارک

شوهرجان یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 16:10 http://pws.blogsky.com

زمیـــــــــن!

خمیازه ای بکش به زیر ِ پای ِ مــن...

زمیـــــــــن!

بعضی از نگـاه هـا صـدای قـشـنـگـی دارنـد مــثل نگــاه های مـــــــادر

مثل نگاه های مـــــــــــــــــــــــــــــــــــادر

arezoo دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 12:54

ah ah badam miad az ahangaye khareji.baba in chertoo pertaroo bikhi!be katy bechasb

اتفاقا من خیلی این آهنگ رو دوست دارم

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 23:13 http://onlypictures.blogsky.com

خاله روزت مبارک
یاد افتادم که میگفت مگه امروز چه خبره می خواین چی کار کنین

والا تا جایی که میدونم باید روز تو باشه البته با این وضعی که تو پیش میری هر روزم روز تو باشه کمه
آره میگفت روز زنم هست یا فقط روز مادره باید واسش آستین بالا بزنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد