بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دیوار (متفرقه)

باید تو اتوبوس بین قسمت زنونه و مردونه دیوار بتنی 

بزنن حالا با یه میله سر و تهش رو هم آوردن که هیچی 

تو بی آرتی زنونه رو گذاشتن جلو دیگه نور علی نور شده

نظرات 2 + ارسال نظر
شوهرجان پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 16:38 http://pws.blogsky.com

اولا با مسائل جنسیتی برخورد نکنید، خواهشن... چه تو BRT و چه جاهای دیگه...
اصلن این BRT که میگی کجاس؟ چیه؟

ثانیا شما پشتت رو بکن و وایسا. این هم از راه حل مشکل شما

اون که صد در صد پشتمو میکنم وایمیسم تا جایی که ممکنه هم فاصلا میگیرم ولی بعضی مواقع که جا نیست سیل جمعیت آدمو منحرف میکنه طرف میله عده ای از آقایون نصفشون تو زنونه ست امروز آقاهه نصف آرنجش تو کمر من بود آخه مجبوره نصف دستشو بذاره رو میله اونم درحالیکه نشسته حالا اگه وایساده بود میگفتم داره تعادلشو حفظ میکنه هرچی هی میرم اونور تر هی اه اه اه رغبتم نمیکردم برگردم چپ چپ نگاش کنم.......
راه حل بعدی دیوار بتنیه از من گفتن
بی آرتی هم از اوناست

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 23:21 http://onlypictures.blogsky.com

خوب برو تو راهرو
یادته یا بار یه آقاهه هی دستشو میاورد می خواست کیف خانومه رو بزنه من هی نگاش می کردم دستشو میبرد
ترسیدم به خانومه بگم بعد آقاهه واسمون مزاحمت ایجاد کنهاما کاش به خانومه یواشکی می گفتیم حواسش به کیفش و خودش باشه

میگم که جا نبود
آره باید به عنوان پلیس مخفی کار بذارنت تو بی آر تیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد