بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

فکر باز (خاطراتی)

جاتون خالی دیروز سر جلسه ی امتحان بودم دم پنجره هم نشسته بودم 

یه ماشین رد شد صدای آهنگش زیـــــــــــاد دیگه خلاصه یه آهنگیم بود که من شنیده بودم 

رفتم تو فاز آهنگه مگه در میومدم ... حالا خوبه امتحانش آسون بود زیاد وقت نمی خواست 

ای بابا از در دانشگاه ها رد میشین صدای آهنگتونو کم کنین دانشجویان اغفال میشن...

نظرات 4 + ارسال نظر
شوهرجان چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 12:21 http://pws.blogsky.com

بازم جوونا و اغفال و آهنگ...
حالا آهنگش چی بود؟ ناری ناری؟ یا خوشگلا باید....
مال همینه که ماها هیچی نشدیم دیگه

اتفاقا از این شادا نبود مرتضی پاشایی بود

فرزانه چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 13:10 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

ایول خیلی جالب....واسه منم پیش اومده

مهسا... پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 20:17

ااااااااااا؟ کدوم آهنگش بود؟ چرا من نفهمیدم؟
بسکه هواسم به موهام بود!! وسط امتحان یهو عمیقا رفتم تو این فکر که چرا همچین کاری کردم؟!!!
آخه یه دستگیره ی در ظرف غذای باکلاس درونگرای زشت گاگول خود داف پندار دودل رو چه به این کارا؟!!!

دروغ دوست داشتنیش بود
دیگه شما تو جو امتحان بودی
موهات
فدای دستگیره ی در ظرف غذای باکلاس برونگرای داف یه دل خودم بشم
اینهمه ادامه کی بهش وصل شد

گلی پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 00:01 http://onlypictures.blogsky.com

کدوم امتحان بود خاله؟؟؟
پس چرا من نشنیدم
شاید چون من نزدیکه پنجره نبودم
ولی خوب این دلیل نمیشه وسط امتحان نتونی خودتو کنترل کنی
این کارا واسه اتوبوسه نه امتحان

میان ترم قلی زاده
خب حس کردم یه بار تو عمرم رو صندلی اتوبوس نشستم دیگه تو واقعیت که محاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد