بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

غذا (خاطراتی)

چندروز پیش غذای دانشگاه مرغ بود و از اونجایی که قاشق فلزی با این مرغا کج میشه 

و در صورت خوردن احتمال خفگی بالاست تصمیم گرفتم واسه اینکه اصراف نشه مرغه رو 

ببرم بدم به گربه های دانشگاه ... خلاصه بردیم دادیم به گربه هه وایسادیم بالا سرش دیدیم  

یه ساعت درگیره ... دندوناش کند شد. دیگه شرمنده شدم نمیتونستم تو چشماش نگاه کنم 

اینم عکس گربه ی درگیر فقط دیر شده بود باید زاویه دار میگرفتم درگیر بودنش معلوم باشه... 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهسا... چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 08:40

از این زاویه ای که تو عکس گرفتی انگار گربه هه از تلاش زیاد جان به جان آفرین تسلیم کرده!!!!!
خوبه همه اش هم کلاسامون کنسل میشه و شما انقدر هولید که برید سر کلاس و وای نایستادید یه عکس درست حسابی از بچه بگیرید!! کلی ژست گرفته بود حیوونی
راستی دیگه مرغ ندید بهشون، من پارسال به یکیشون مرغ دادم مرد

داشت دیگه تسلیم میکرد
آخه عجله داشتیم بریم سایت اگه کلاس داشتیم وایمیسادیم
الهی کدومشون آخه از کجا میدونی احتمالا مفقودالاثر شده

سارا چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 11:32

اخه یه خرج دندونپزشکی براش انداختی
از این به بعد بیخیال صرفه جویی شو ...

میبینی سارا جونم

هانیه چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 12:30 http://solongwar.persianblog.ir

ای جان... یادمه خودم نصیحتتون کردم برید به گربه بدید...
ولی تو این عکس میشه فقط حدس زد که گربه هه مرده!!!
همه ش تقصیر منه

نه نه همه شریکیم دستی دستی گربه رو کشتیم
نه هنوز زنده ست باید به فکر یه دست دندون مصنویی باشیم

فرزانه چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 13:13 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

آخیییییییییییییییییی عزیزم
چه غذاهای خوبی دارین ها..


البته بعضی از غذاهامونم خیلی خوبه ها

شوهر جان چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 20:39

سلام
با ..... و در تاریخ و ساعت 2012:05:28 12:10:09 عکس گربه بدبخت رو گرفتید. درسته؟
طفلکی چه تلاشی میکنه برای خوردن غذا

سلام
ای بابا اینجام آسایش نداریم یه عکس بذاریم میرن آمار گوشی آدمو درمیارن
آره بیچاره

farzane چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 20:46 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

اپم گلنوش جونی

اومدم

farzane جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 13:41 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

وووووووووووی من چندشم میشه از گربه مذخرف ترین حیوون

الهی
من نمیترسم ولی چندشم میشه

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 23:51 http://onlypictures.blogsky.com

آخی یاد اون گربه هه افتادم که با مهسا بهش مرغ دادیم از فرداش دیگه پیداش نشد و بوی گربه مرده هم همه ی دانشگاهو برداشته بود
تازه ازش فیلمم گرفتم
طفلک بیچاره
یادمه همین که مرغه رو خورد شکمش یه جور ناجوری باد کرد اما من و مهسا فکر کردیم حتما حامله ست
اما متاسفانه گربه هه نر بود


اشکال نداره نسلای بعدیشون کم کم محکم میشن تا ۲ سال دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد