بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

سوال (ترول)

دقت کردین که بعضی وقتا بچه ها یه سوالایی ازمون میپرسن که نمیدونیم  

باید چه جوابی بهشون بدیم   

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 10:29

سلااااااااااااااااااااااااام
حالا واقعا صدای زرافه چه جوریه؟؟؟

سلام سلام به روی ماهت
اینجوری الان دارم صداشو درمیارم حیف که نیستی
هوا چقدر خوبه

فرزانه جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 11:00 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 23:50 http://onlypictures.blogsky.com

این سوالا که خوبه یه وقتایی درباره ی چگونگی آفرینش سوال میپرسن آدم دیگه واقعا باید سوت بزنه
عمه م میگه من بچه بودم یه ریز سوال می پرسیدم ول کن هم نبودم عمه م برا این که از دستم راحت بشه وسط جواباشه یه کلمه ی سخت میذاشته مثلا میگفته چون امپریالسمه بعد من چون نمی تونستم اون کلمه رو تکرار کنم بی خیال میشدم می رفتم سراغ یکی دیگه یه بار اومده به بقیه هم روشش رو یاد بده بهشون گفتم ولش کنید به حرفای اون گوش نکنید

حالا وارد جزییات نشو دیگه
بیچاره ها مخشونو خوردی پس.... حالا وقتی بچه ت عوضشو سرت در آورد بهت میگم
الهی قیافشو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد