بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دروازه بان (خاطراتی)

جاتون خالی دیروز در جوار فامیل بودیم خلاصه شوهرخاله میخواست پسرخاله هام رو ببره پارک که انرژیشون رو تخلیه کنن از اونجایی که همیشه نسبت به ما هم لطف دارن گفتن حالا یه روز درس رو ول کن بیا با ما بریم پارک (میبینین اینقدر درس میخونم نصف شدم

خلاصه پسرا که عشق فوتبال اول یه کوچولو وسطی بازی کردیم دیدیم پسرخالم میگه نه فوتبال 

 حالا جمع تشکیل میشد از من و داداشم و شوهرخالم و دوتا پسرخاله هام و خالم (خوبه خالم بودا) دیگه من دیدم بهترین راه اینه من و خالم دروازه بان بشیم 

 داداشمم صدام میکرد ماشا الله گفتم حالا لا اقل بگو مهدی دلمون خوش باشه 

بازی هم ۳-۱ به سود تیم ما به پایان رسید

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا... شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 17:18

آخی معلوم شد نتیجه ام به کی رفته که انقدر خوب دروازه بانی میکنه

بله دیگه الان زهرا میاد میخونه ....

فاطمه شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 19:11

ماشالله جان چطوری؟چه خبر؟
خطت همون قبلیس که من دارم؟

جانم مرسی تو خوبی فاطمه جون
بله

فرزانه یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 12:44 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

ایییووووووللل آفرییینننن بر تو وخاله ی عزیزت....منم عااااشششققققق دروازه بانیم(میدونی که چرا؟)منم همیشه واسه دروازه بانی پایم.حالا چرا مهدی؟؟؟؟/اسم اون یکی رو که خودت میدونی میاورد که بهنر بود...نه؟؟؟؟؟

بله جای شما خالی شمام میذاشتیم جای....
نه دیگه ما که کلکل نکنیم روزمون شب نمیشه همون مهدی خوبه

شوهرجان سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 10:26 http://pws.blogsky.com

ماشاله ماشاله!

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 23:49 http://onlypictures.blogsky.com

حتما پسر خاله ت تو تیم شما بوده دیگه
مامانشم اون طرف دروازه بان بوده دلش نمیومده گل نخوره
من چون خودم چندتا پسر فوتبالیست تحویل جامعه دادم این چیزا رو خوب بلدم
حالا این وسط بعضیا حس کردن بوفونن برمیگرده به مقوله ای به نام اعتماد به نفس کاذب

نه خیرم کاملا غلط حدس زدی اولا اون خالم خاله ندام بود مامانشون نبود بعدشم من با علی ها تو یه تیم بودیم خاله ندام و ارشیا و آقا جواد تو یه گروه
حالا بوفون نه ولی حقیقی که بودم

گلی پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 19:20 http://onlypictures.blogsky.com

خوب پس به خاطر درک پایینت برات متاسفم خاله
آدم با بچه که بازی می کنه باید بهش روحیه بده
بعدشم برو بابا بوفون هم زیادته چه برسه به حقیقی

اون یه گل رو خودم گذاشتم بزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد