بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

حافظ (خاطراتی)

خوشم میاد فرجه های امتحانیه و   

این چندروزه خاله ها همه بودن دیگه خونه پدربزرگ خوبمون جمع بودیم تا تونستیسم واسه تک تک افراد خانواده فال حافظ گرفتیم.... خیلی هم جالب درمیومد پته ی نیتام میریخت رو آب   

نیت: --------------->این نیت با فرهنگ و عقاید خانواده سازگار نیست 

نیت :دختر پولدار--------> اینقدر به فکر مال دنیا نباش 

نیت: آزمون تیزهوشان --------> برنامه ریزی و مشاوره .... (کانون فرهنگی آموزش)

دیگه من حواسم جمع بود نیتای خاص نکنم   

 البته نیت خاصم کجا بود حالا ۵ ...۶ سال دیگه نیت خاصم میکنیم  

خلاصه اون شوهرخاله ام بود که گفتم (بذارین روز پدره یه ذره تعریف کنم بسیار آقا متشخص وقت گذار برای خانواده انشاء الله زنده باشن ....آقایون یاد بگیرن...) دوباره با خاله اینا یه برنامه پارک ریختین... رسیدن به پارک همانا و فال حافظ گرفتن همانا ...حالا باز خوبه خواجه حافظ آبرومونو حفظ کرد این سه چهار تا فالی که تو این چند روز گرفتیم همه قشنگ در میومد    

 

 

پ.ن ۱:این عکسم دیروز تو پارک گرفتم انارم از درخت افتاده بود گذاشتم کنارش به یاد شب یلدا 

پ.ن.۲ : حالا کی به جای من میره امتحان میده   

نظرات 4 + ارسال نظر
عاشق یک لحظه نگاهت دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 07:54 http://rahmat14.blogfa.com

*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸
✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★
رفته بودم سر حوض

تا ببینم شاید،عکس تنهایی خود را در آب

آب در حوض نبود

ماهیان می‏گفتند:

«هیچ تقصیر درختان نیست.

ظهر دم‏کرده‏ی تابستان بود

پسر روشن آب،لب پاشویه نشست

و عقاب خورشید،آمد او را به هوا برد که برد

به درک راه نبردیم به اکسیژن آب

برق از پولک ما رفت که رفت

ولی آن نور درشت،

عکس آن میخک قرمز در آب

که اگر باد می‏آمد دل او پشت چین‏های تغافل می‏زد،

چشم ما بود

روزنی بود به اقرار بهشت

تو اگر در تپش باغ خدا را دیدی همت کن

و بگو ماهی‏ها،حوضشان بی‏ آب است.»

باد می‏رفت به سروقت چنار

من به سروقت خدا می‏رفتم.


سهراب سپهری / حجم سبز
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸
✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★

ممنون
شعرای سهراب سپهری رو دوست دارم

مهسا... دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 09:51

یه کم بشین درس بخون بچه!! خجالتم خوب چیزیه!! ما همسن شما بودیم کتاب از دستمون عاصی میشد انقد میخوندیمش

بله خب اون فالای جک رو من گرفتم
مهسا من میفتم همه ی درسارو

فرزانه دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 12:52 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

من اگه خودم امتحان نداشتم میرفتم ولی خودم امتحان دارم...ای خدا کی تموم میشه

تموم میشه غصه نخور ان شاء الله با موفقیت
مال ما که تازه داره شروع میشه

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 23:22 http://onlypictures.blogsky.com

نه اون فالای جکو که من گرفتم
تازه تفسیرامم خیلی بهتر بود این تفسیرایی که پایین فالا مینویسنو من اصلا قبول ندارم باید خودم تفسیر کنم

آره خب یادم باشه یه سفارش بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد