بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

پدر (متفرقه)

ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر رو به همه ی پدرای خوب 

و زحمت کش و حامی خانواده تبریک میگم. 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا... دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 10:06

آخی چقد بچه هه نازه!!!
تو چرا دیگه وبلاگ زهرا نظر نمیدی؟

همش به بچه های دیگه محبت میکنی من کمبود محبت میگیرم امتاحانامو صفر میشم حتی به عکس والپیپیر موبایلت
امروز صبح نظر دادم نمیدونم چرا صفحه نظراتش واسه من خوب باز نمیشه یه دونه باز میشه ۵ تا باز نمیشه

فرزانه دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 12:55 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

منم روز پدر رو به همه ی باباهای ۲نیا تبریک میگم

مرسی
منم به بابای شما تبریک میگم ان شاء الله زنده باشن سایشون بالا سر شما

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 23:51 http://onlypictures.blogsky.com

واقعا که خجالت نمی کشی روی صفحه نظرات من عیب میذاری
خجالتم خوب چیزیه
خوب دوس نداری نظر بدی رک و راست بگو دیگه چرا رو صفحه نظرات مردم عیب میذاری
دیگه خاله م نیستی


کی من کسی چیزی گفته
به جان خودم باز نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد