بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

جیب (ترول)

نظرات 8 + ارسال نظر
مهسا... چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 12:28

من اصلا پول تو جیبم نمیذارم فقط تو کیفم میذارم اونم فقط تو کیف پولم!
ولی گاهی اوقات که کیفمو با خواهرم عوض میکنم کلی حال میکنم! تو هر جیبش حداقل ۳-۴ تومن هست ولی دوباره که کیفشو پس میگیره دیگه هیچچی نیست!! چون من اعتقاد دارم پول باید تو کیف پول باشه!!
حیف که مانتوش اندازه ام نیست!! گاوصندوقیه واسه خودش!!


ولی من همیشه تو جیب لباس زمستونیام پول پیدا میکنم
یادم باشه بیام از خواهرت مانتو بگیرم حالا یه جوری کنار میایم

farzane چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 12:34 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

دقیقا جوری ذوق میکنیم که انگار اصلا ماله ما نبوده و پیداش کردیم


آره حالا مقدارشم زیاد نیستا ولی خب

فرزانه چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 18:10 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

آآآآآآخخخخخ گفتی...منم اون روز دست کردم تو کیفی که خیلی وقت بود دستم نگرفته بودم پول پیدا کردم
کلی ذوقیدم

آره خیلی مزه داره

سارا پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 11:02

اره والا تو این روزگار بی پولی خیلی حال میده

آره واقعا

هستی پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 22:22 http://parvanegi.blogsky.com

بیشترین پولی که پیدا کردم یه 5000تومنی بود که لای کتابم مونده بود
کلی ذوق مرگ شدم

یه بارم از خواهرم کیف گرفتم توش یه 50000 تومنی بود خبر نداشت
کاش همیشه اینجوری شاد بشیم

به به هستی جون خوبی خوشحالم کردی اومدی اینجا دوستم

ای بابا خوبه که ما خودمون ۵۰۰ تومنی پیدا میکنیم اشک شوق تو چشامون جمع میشه شما مایه دارینا
من خواهر میخوام همه از خواهراشون یه چیزی بهشون میرسه این داداش ما که هیچی
انشاء الله همیشه کیفاتون پرپول لباتون خندون سلامت و...

باشماق جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 12:15

باز هم درکت می کنم
سال 1358 خواستم بریم مسافرت بر حسب اتفاق لباسی که مدتها کنار گذاشته بودم را خواستم بپوشم درست که تو جیبش کردم سه عدد پانصدی توش بود که درست برابر با یک ماه حقوقم می شد آی کیف کردم از این پول باد آورده

چه خوب یک ماه حقوقتون سه تا پونصدی... ای زندگی

مهسا... جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 13:04

ولی من بیشتر از اینکه پول پیدا کنم٬ گم میکنم!! مثلا همین قبل عید ۲ تا (شایدم ۳تا) کارت شارژ ۵تومنی گم کردم

ای بابا از این به بعد کارت شارژاتو بده من لا اقل من مصرف کنم هدر نره
خوش به حالش به کی میرسه البته آدم پیدا کنه هم که نمیتونه مصرف کنه باید بندازه صندوق صدقات

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 23:24 http://onlypictures.blogsky.com

خاله کارت شارژ به چه درد صندوق صدقات می خوره استفاده کن بره
ولی انقدر حال میده که من بعضی وقتا تو جیبایی که ممکنه یادم بره پول میذارم که یه روزی پیداشون کنم و ذوق کنم

باشه اگه پیدا کردم
خیلی خیلی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد