بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

شوق درس (خاطراتی)

دیروز رفته بودیم خونه پدربزرگم ... بحث درس و امتحان و جزوه ی کپی شده و اینا بود... 

یه جزوه دست داداشم بود دوست دوستش از روی یه دختره کپی کرده بود تا رسیده بود به داداشم... 

بعد مادربزرگم بهش میگه دیگه این جزوه مال دختره ست باید با شوق درس بخونی بعد من گفتم دیدم من اصلا با شوق درس نمیخونم نگو جزوه هامو از پسرا نمیگیرم میدونین پدربزرگ خوبم چی گفت!!!

گفت:پسرا باید از تو جزوه بگیرن که با شوق درس بخونن !!!

الهی فدای پدربزرگ خوبم که اینقدر هوای نوه دختریشو داره آخه...   

تازه کلی به داداشم گفتم نگا پسرا رو همه نیازمند به جزوه یه دختر و اینا هی داشتم پز میدادم  

دختره با اون جزوش آبرومو برد...  کلی اشتباه داشت...

ماحصلش رو نوشته بود ماه عسلش   ....... حالا این که بالای جزوش کلی نقاشی داشت بماند 

خب جزوه مینویسید مثل من فقط به درس فکر کنید دیگه ای بابا...

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 11:02 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com


ایول دخترا......هوراااااااااا


بله خب ایول

هانیه شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 15:54 http://solongwar.persianblog.ir

حالا نه که جزوه های شما به خاطر هجمه های ما پر از نقاشی نیسسسسست؟؟؟
روت نشده به بابابزرگت بگی ...؟
منم

خب اون شکلک سوته واسه همونه دیگه
چرا اتفاقا پدربزرگم اینقدر خوشحال شد من اونجا قبول شدم
و من
خالم میگفت برو از پسرای امیرکبیر جزوه بگیر پدربزرگمم گفت اونا باید بیان از گلنوش جزوه بگیرن

مهسا... شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 16:46

آره بابا همون چن صفحه جزوه که گذاشتی تو وبلاگت باعث شده کلی از جوونای مملکت حسرت بخورن که همکلاسیت نیستن

البته دقیق تر بگم حسرت بخورن که همکلاسی تو نیستن
تازه اونا دوتاش مال زهرا بود زودتر میگفتی مال خودمو بیشتر بذارم
اشکال نداره خوشحالم واسه دوستم یه کاری کردم
دقت کردی نظرت منو برد تو توهم..... جوگیر شدم شدید
هی میگم اسلاید ندید من بخونم بشینم پای کامپیوتر همش تو اینترنتم
نیم صفحه ذخیره دو ساعت اینترنت

شوهرجان شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 18:18 http://pws.blogsky.com

احتمالن اون دختره چند وقتیه مثلا 5 6 ساله که دمه بخته!
خب آرزو به دل بوده دیگه...
پسرای این دوره زمونه که هوش و هواس براتون نمیذارن!

نه بابا سنشون کمه ما که زیر ۲۵ رو کلا قبول نداریم تازه از ۲۵ ... ۲۶ شروع میشه .... حالا من یه چیزی نوشتم شما سوء برداشت نکنین طفلک دختر مردم اتفاقا همکلاسیای داداشم یکی از یکی خوشگل تر من شاهدم
اتفاقا دخترای این دوره هوش و حواس از پسرا بردن
تازه ما از اوناییم که اخلاقیات برامون مهمه

گلی پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 00:02 http://onlypictures.blogsky.com

مگه بابایزرگت ...
خوب آدم وقتی تند تند جزوه مینویسه اینجوری میشه
منم بعضی وقتا یه چیزای ضایعی رو غلط مینویسم البته این چیزارو هااا

بله خب گیر شما بیشتر به قسمت اعداد مربوط میشه زیاد آبروبر نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد