بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

آهنگ (خاطراتی)

من یه چند وقتی بود هندزفری نداشتم بی آر تیم که سوار میشدم سوت و کور 

یه دو هفته ایه که خریدم...امروز اومدیم آهنگ گوش بدیم رادیو اتوبوس روشن 

آهنگای درخواستی پخش میکرد محسن یگانه و... 

گفتم شانس منه ما که هندزفری نداریم همه جا سوت و کوره  

حالا من داشتم آرامش گوش میدادم رادیو بارون بارون رستاک گذاشته بود 

بارو ن بارون آرامشی داره دستت بده به جز من جای هیشکی نیست  

حالا آهنگم که با لهجه ست دیگه هیچی نابود شدم

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 3 تیر 1391 ساعت 14:45 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

آآخییییییی عزیزم


سارا شنبه 3 تیر 1391 ساعت 18:56

سلام گلنوش جان
مردم از خنده اونم اهنگ رستاک
بدتر از خودم اخر شانسی...

به سلام اتفاقا دیروز یادت بودم سارا جونم داشتم فکر میکردم چند وقته نیستی هرجا هستی موفق باشی
میبینی سارا جونم
ان شاء الله همیشه خوش شانس باشی

گلی پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 00:08 http://onlypictures.blogsky.com

بعله یادمه
البته رستاکشو نه ولی عصار هم همین بود دیگه
حالا یه کم ضایع تر

آره اونوقت که تو بودی عصار بود رفتی رستاک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد