بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

خنده (خاطراتی)

یادتونه یه کم کوچیکتر که بودیم بابا یا عمو یا ... میگفتن اگه تونستی من نگات کنم 

نخندی... همیشه اینو که میگفتن ناخودآگاه من نیشم باز میشد   

بابامم میگفت عموش فکر نکنی دختر من جلفه ها  (نمیگن خوش اخلاقه میگن جلفه

حالا چندروز پیش داشت یه مسابقه میداد یه دختر حدودا ۷ ساله آورده بودن به دو گروه 

گفتن بخندونینش تا امتیاز بگیرین آقا شرکت کننده ها خودشونو کشتن دختره نخندید همینجوری

یعنی من هنوزم تو کف دختره موندم  خوشم اومد از مقاومت بالایی برخوردار بود

آخرش یکی از شرکت کننده ها گفت مامان باباش دخترتون چه جوری میخنده !!!

نظرات 4 + ارسال نظر
فرزانه یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 14:23 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

دیگه ما دخترا حق خندم نداریم...همه میگن جلفه....بعد نمیگن این روحیش خوبه...نخندیمم میگن افسردس...
احتمالا اون دخترم افسرده بوده

الهی فرزانه جونم دلت پره ها
ولی به نظرم دختر زرنگی بود خیلی با این که سن کمی داشت ولی رفتارش .......

هستی یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 18:08 http://parvanegi.blogsky.com

من هم زود خندم میگیره
چه مقاومتی داشته پس !

منم همین طور
آره یه چیزی بود واسه خودش خوشم اومد

مهسا... سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 14:57

منم مقاومتم عالیه!!
آخرین بار تو اتوبوس که داشتم به راننده میگفتم کولرو روشن کنه، مقاومتمو به همه ثابت کردم

اون جا که عالی بودی
باید دختره رو یه دوره آموزشی بیارمش پیش تو حل میشه

گلی پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 00:08 http://onlypictures.blogsky.com

وای مهسا عالی بود
منم مقاومتم بد نیست
مثلا اون بار که استاد خیلی با نمک شد همه خندیدن به جز منحالا باز خوبه اون موقع ممنوعیتی واسه خندیدن وجود نداشت اگر نه که هیچی دیگه


شما دوتا تو زندگی آدم نباشین چه بی مزه میشه زندگی
وای اینو که گفتی دقیقا صدای خندت یادم اومد الان منم بلند خندیدم الان خانواده میگن دخترمون خله
اگه عباس بود خنده ای بهت نشون میداد که تا عمر داری حتی نتونی به این حالت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد