بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

امروز(خاطراتی)

خب امروز آخرین و دوست داشتنی ترین  امتحانمو دادم 

البته ۵ شنبه یه امتحان خارج دانشگاهی دارم که زیاد مهم نیست  

نمیدونم چرا امروز پشت سر هم بد آوردم 

اولش که راه افتادم یهو یادم افتاد کیفمو عوض کردم و کارت امتحانمو جا گذاشتم 

حالا هیچوقت نگاه نمیکنن ولی خب شانس که نداریم.... دیگه گفتم بیخیال  

بعد اومدم سوار بی آرتی شدم... همیشه که هیچ کاری ندارم میرم اون جلو راحت وایمیسم امروز که کتاب دستم بود میخواستم فرمولارو دوره کنم جا نبود همون نزدیکای در وایسادم دیگه مجبور شدم کتابو بگیرم تو حلقم درس بخونم 

کم کم از اینور اونور دست اومد که میله رو بگیرن ...از کنار لپم بغل گلوم و ... دیگه بیخیال درس خوندنم شدم 

اومدم بی آرتی بعدی رو سوار شدم سه ایستگاه بعد خراب شد گفت مسافرا پیاده شین برین اتوبوس عقبی ... هیچی جمعیت پیاده شدیم ریختیم تو ایستگاه... اتوبوس عقبی هم در رو باز نکرد دوسه تا رد شدن بعدیم اومد رفت اون جلو حالا سیل جمعیت حمله به سمت بی آر تی 

هیچی دیگه از ایستگاه تا دانشگاهم ده دقیقه پیاده روی داره که ساعتم ده دقیقه به هشت بود 

سربالایی رو با سرعت نور دوییدم قلبم اومد تو حلقم 

سوالای امتحانم نگم دیگه...   

البته خوبی اینجور امتحانا اینه که میشه تو وقتش به بدبختیام فکر کنم   

تازه میدونین چی شد این متنو یه بار نوشتم اینترنت اکسپلورر ارور داد بسته شد دوباره نوشتم

حالا از همه ی اینا که بگذریم بعدش با بچه ها رفتیم بوستان بهشت مادران خیلی خوش گذشت جای همه تون خالی  

حالا شاید راجع بهش جدا پست گذاشتم

نظرات 7 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 22:13 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

وووای گلنوشی ازدست توو خاطراتت...خیلی همشون جالبن...خوب خانمی شمام که دیگه راحت شدین...البته ما هنوز اول بدبختیمونهواسمون دعا کن


مرسی که وقت میذاری میخونیشون دوستم
ما هم واسه پروژه باید بریم دانشگاه ولی آره از امتحانا راحت شدیم
الهی مطمئنم دوتاتون موفق میشین واستون دعا میکنم
انشاء الله موفقیت ... برسین به اونجایی که دوست دارین

farzane سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 00:01 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

سلام گلنوش جونی خوبی فدات دلم برات تنگیده بود حسابی نمیای اون دورو برا بی وفا شدی
آخی عزیزم بعضی روزا آدم هی براش مشکل پیش میاد دیوونه میشه ایشا... موفق باشی خسته هم نباشی با ارزوی موفقیت خانومی بیای آپپپپپپپپم

سلام عزیزم تو خوبی مرسی ببخشید دیگه امتحانا فشرده بود تازه باز واسه شما پارتی بازی کردم یه بار اومدم اون وسطا که از این به بعد هستیم در خدمتتون
مرسی عزیزم همچنین شما دوتا فرزانه ها
اومدم

هانیه سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 10:25 http://solongwar.persianblog.ir

بعد این همه سختی که دیروز کشیدی باید بهت بگم خـــــسته نــــــــباشی
قرار بود من یه عکس برات بفرستم.نه؟

سلامت باشی مامان بزرگ دیدی چه بلاهایی سرم اومد
الهی اتفاقا الان دیدم فرستادی واسم مرسی

هستی سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 14:17 http://parvanegi.blogsky.com

تبریک میگم گلنوش جان واسه تمومشدن امتحانت
انشاالله که موفق باشی

مرسی هستی جونم
همچنین شما

مهسا... سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 15:05

دوست داشتنی ترین درس شیرین ترین درس!!امروز رفته بودم یونی با خانوم دکتر حرفیدم گف تو چرا این جوری ای؟ یه درس رو ۲۰ میگیری یه درس رو میایی میگی میافتم
آبروم رفت جلوی اون همه آدم
خدارو شکر پردیس هم اونجا بود و هم دردی کرد باهام(البته در جهت عکس چون اون درسی که من میفتم رو اون ۲۰ میشه)


الهی همه اون قسمت ۲۰ اشو گوش میدن اکشال نداره
راست میگن دیگه از ما یاد بگیر همه رو یه جا میفتیم
حالا پردیس مثلا اون یکی رو ۱۸ میشه احتمالا
پس برگه تو اشتباه صحیح کرده بود
نابغه ی من که اونروز زود ای-تی رو حدس زد

گلی پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 00:08 http://onlypictures.blogsky.com

خیلی هم امتحان خوبی بود که
به قول عاطفه ما ۶تا ۲۰ میشیم دیگه نمره ها رو نمیبره رو نمودار

آره خب ۲۲ نمره که دستی اضافه کنه دیگه ما بیست میشیم نیازی به نمودار نداره تا دست هست چه نیازی به نموداره

مهسا... پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 10:08

نه بابا فقط نیم نمره بهم اضافه شد!! لعنتی خیلی بد صحیح کرده بود(لعنتی به معنای عشق و علاقه و راهرو و...)
یه سوالو درست نوشته بودم اشتباهی ازم ۰.۷۵ کم کرده بود بهش توضیح دادم که درست نوشتم گفت آره ولی ۰.۲۵ کم میکنم که خیالم راحت شه یه چی کم کردم

نمیشه این شعر به ریاحی تعلق نمیگیره عجب عطر خوبی زده لعنتی
همون منم گفتم عجیب غریب شدم بد صحیح کرده اونوقت میگه من با دست باز صحیح میکنم لعنتی به همون معنای اصلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد