بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

عزیز دل (خاطراتی)

عزیزم آخه من چرا اینقدر تو رو دوست دارم 

چقدر دلم واست تنگ شده دوست دارم یه بار دیگه ببینمت

هرچی فیلم و کارتون بیمزه ست صد بار تکرار میکنن نمیدونم چرا ورووجک رو دیگه تکرار نکردن   

 

نظرات 3 + ارسال نظر
هستی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 12:35 http://parvanegi.blogsky.com

منم خیلی این کارتون رو دوست داشتم
تو خیلی از سایت ها هست گلنوش جان میتونی دانلودش کنی

خیلی با نمک بود
آره خب ولی میگم یه چیزایی رو هزار دفعه تکرار میکنن آدم دیگه حالش بهم میخوره اونوقت این چیزا رو نه

فرزانه چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 13:47 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

آخییییییییییی...خوب کارتنش بیرون نیست بخری؟؟؟

نمیدونم حتما هست ولی خیلی دلم میخواد ببینم

گلی پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 00:12 http://onlypictures.blogsky.com

آخی
میدونی که بچه م بوده
انقدر که از اسمش خیلی جاها استفاده کردم
عاشق اون قسمتش بودم که داد میزد اوستا جونم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خوب خاله فکر کنم امروز رکورد زدم
فقط وای به حالت جواب ندی یا به یه شکلک مختصر بسنده کنی دیگه خودت میدونی چی میشه
چون از ساعت ۴ بعد از ظهر تا الآن که ۱۱ شبه دارم همینجور یه ریز نظر میدم و ارسال رو نزدم که یهو با هم بفرستمشون
خلاصه اون وسط البته مجبور شدم ۲۰تاشو زود تر بفرستم چون دیگه صفحه برام باز نمیکرد
تولدت هم مبارک
راستشو بخوای گفتم یه مدت نمیرم یه دفعه واسه تولدش میرم که سکته کنه
ولی تو روحت تو همین مدت انقدر پست گذاشتی که پدرم درومد
خوبه حالا هرچی امتحان داشتیم هم همین مدت بوده

واقعا میگی خبر نداشتم
آره عشق منه اینو میگما اونو نمیگم اون که عشق توئه
.
.
.
.
.
.

یعنی من عاشق این کاراتم فکم باز موند اومدم دیدم ۱۱۵ تا نظر دارم
تاحالا ۱۵ تاشو یه جا ندیده بودم
نه فکر کنم هنوز خالتم
واااااااااااااااای مرسی (این بوس بود الان)
:دی میبینی خواهرزاده اونقدر درس میخونم نمیرسم وبلاگمو آپ کنم
الهی بابا مرسی خیلی ذوق مرگ شدم میخوای واست یه پست تقدیر بذارم البته تو که از این لوس بازیا خوشت نمیاد پس نمیذارم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد