بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

بهشت مادران (خاطراتی)

خب یادتونه گفتم روز آخرین امتحان با دوستان رفتیم پارک بهشت مادران 

اینقدر تنبلی کردم یکی از دوستان زحمت کشید پستشو رفت ماهم رو هوا زدیم  (خوبی دوستم

اینم لینکش: / http://www.onlypictures.blogsky.com/1391/04/06/post-175  

(وبلاگ دوست خوبمه  http://www.onlypictures.blogsky.com

تو ادامه ی مطلبم چندتا عکس گذاشتم دوست داشتین ببینین...

 

اینم به عنوان نمادی از اینکه پارک کاملا خانومانه بود 

 -------------------> 

 

 

اینم دوتا قارچ کوچولو که اونجا بودن  

نظرات 10 + ارسال نظر
گلی پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 00:18 http://onlypictures.blogsky.com

واقعا که سرقت پست تو روز روشن
نچ نچ نچ نچ

نه به جان خودم شب بود :دی
خودت چطوری
خب بذار یه تشکر کلی بکنم کلی حال کردم با این ۱۱۵ تا نظرت به جان خودم ۱۱۵ تا بود ۱۸ تای بقیش نمیدونم کجاست
تا حالا اینهمه نظر یه جا ندیده بودم
مرسی بابت تبریک
خب جاداره در اینجا از مهسا به عنوان مادری دلسوز و مهربان تشکر کنم الان میاد اینجا میگه ...
بقیه خاندانم دستشون درد نکنه دیگه یه جا از همه ممنونم نبووووووووووود

مهسا... پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 10:11

اااااااااااااا مانتو سبزم!!!
کیفمم که تو عکس هست! فقط خودم اضافی بودم دیگه؟؟

میدونی که منم با سبز موافقم راحت باش
خب گفتم بیا دیگه مقداری بقیه که این حرفا رو نداشت تو عکس باشه

فرزانه پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 14:08 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

چه جریاناتی داشتین گلنوش جون...خسته نباشین واقعا....ولی کلا جالب بود

سوژه ای بودیم واسه خودمون
جای شما خالی

حدیث پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 17:50

سلام بر گلنوشی خانوم
میبینم که شاخ غولو شکوندیدو جشنشم گرفتید
خسته نباشید عرض میکنم
ماهم جوون بودیم از این کارا میکردیم خیلی باحاله این پارکای بانوان ماهم یه بار رفتیم خیلی خوش گذشت

سلااااااااااااام به به حدیث جونم
آره دیگه چه روزایی بود عالی آخرین امتحانمونم عالی دادیم با روحیه ای بسی شاد رفتیم
مرسی واقعا این امتحانا خسته نباشید داره ولی از اون یکیاش
حالا یه سال دیگه این حرفا رو نداره
آره جاتون خالی خلاصه

هانیه پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 19:00 http://solongwar.persianblog.ir


واقعا تله پاتی من و گلی داره غوغا می کنه ها...
اولین جمله شو من می خواستم بگم
دزدی در روز روشن؟؟!!
خب پس حرفای منو گلی می گه نیازی نی من نظر بذارم

گفتم که شب بود
خب حالا نظر میدادی دوباره

حدیث پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 19:02

کی گفته یه سال؟
برا خودت ...
راستی ماه و روز تولدتو نمیدونم بیا بهم بگو

مـــــــــــــــــــــــن :دی
امروزه تولدم

مهسا... جمعه 9 تیر 1391 ساعت 12:10

همه ی نظرای گلی رو تایید کردی و جوابیدی؟
اگه نکردی بی زحمت تا ۲شنبه تایید نکن که این بچه یه کم به راه راست هدایت بشه و بشینه جزوه بنویسه محض رضای خدا!!!

دیگه کار از کار گذشت همه رو تایید کردم

حدیث جمعه 9 تیر 1391 ساعت 14:41

واقعا ؟ پس چه به موقع پرسیدم
این جوابو کی دادی؟
منظورم اینه که گفتی امروز یعنی 9تیر
یا 8تیر؟
خیلی خیلی تبریک میگم
ایشاا.. صد ساله شی نه صدو بیس ساله شی صدو بیس سال کمه همیشه زنده باشی بوس


مرسی حدیث جونم ....
اگه گفتی ۸ تیر یا نه تیر راستی توام روز تولدتو بگو تو صندوق
مرسی بابت تبریک خیلی لطف کردی ان شاء الله همراه شما
۱۲۰ سالگی بیام بهت تبریک ۱۲۲ سالگیتو بگم این دیگه درسته!!!
ماچ موچ (در نقش بوس)

حدیث شنبه 10 تیر 1391 ساعت 15:05

ما که نفهمیدیم تولدت کیه
اگه درست و حسابی میگفتی
میخواستم برات کادو بفرستم
یه کادوی توپو از دست دادی
آخ آخ آخ

هشتمه
ایشالا سال دیگه جبران میکنی
البته ما تولدامون یه هفته ایه هنوزم دیر نیستا

p.t شنبه 10 تیر 1391 ساعت 18:52

منم تولدت رو تبریک میگم گلنوش جان ... هرچند که الان یکم دیر شده...
امیدوارم که زندگیت همیشه سرشار از موفقیت ... خوشبختی ... سلامتی .. عشق و کلی چیزای خوبه دیگه باشه...

مرسی پی تی جونم خیلی خیلی ممنونم خوشحالم کردی
نه بابا چرا دیر ما خودمون یه هفته تولد میگیریم ضمن اینکه من خودم نگفتم... خیلی لطف کردی ممنونم
مرسی چه آرزوهای قشنگی همچنین ... امیدوارم واسه ی شمام همینطور باشه دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد