بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

کلمات کلیدی (متفرقه)

جالبه... منم واسه ی همه ی مطالبی که می خوام حفظ کنم کلید میذارم 

پیداکردن روابط مسخره باعث میشه اون مطالب هیچوقت از یادمون نرن 

یادمه واسه ی تاریخ ادبیات و لغات انگلیسی خیلی از این کارا میکردم... 

مثلا آثار بزرگ علوی: سالاری ها چشمهای میرزا رو درآوردن انداختن تو چمدون 

آثار:سالاری ها،میرزا، چشم هایش، چمدان 

و کلی موارد دیگه ....  

یا مثلا تو ذخیره و بازیابی باید به یه سری حروف  عدد نسبت میدادیم 

                                                                               B,F,P,V=1 

بعد منم نشونه گذاشتم بی اف پروانه درجه یکه

نظرات 9 + ارسال نظر
p.t شنبه 10 تیر 1391 ساعت 18:37

سلام
من یادمه بجای هلینا کرباسی فر میگفتیم ...
هی لیلی ناز کردی رامبد سوسول فرار کرد...

سلام پی تی جونم خوبی؟
مال شما بهتر بوده چون کلمه به کلمه ش نشون دهنده ی یه عنصره
رامبد سوسول
مرسی سرزدی دوستم

فرزانه شنبه 10 تیر 1391 ساعت 18:45 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

وای گلنوش خیلی جالبه واقعا کلی به آدم کمک میکنه....
جدول تناوبیم خیلی عااااالیییییییی و جالبه مرسی واقعا...به درد ما که خیلی میخوره......

خواهش میکنم
اصلا مخصوص شما گذاشتم برید استفاده کنید

هستی شنبه 10 تیر 1391 ساعت 23:23 http://parvanegi.blogsky.com


خیلی جالب بود
اما باید زودتر از اینا یاد میگرفتم


مرسی
نه الانم خوبه ها به درد میخوره

سارا... یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 12:35

سلام گلنوشی
میبنم امتحانات تموم شده حال میکنی
منم ابتدایی بودم زیاد از این کارا میکردم
زیادیادم نیست فکر کنم به رود دز میگفتم سز تا یادم نره ...
این علامت ذخیره خیلی باحال بود
مال p.tخانمم جالب بود

سلاااااااااااااااااااااام
والا یه پروژه داریم باید سرچ انجین بسازیم تا ۷ مرداد هستیم در خدمت دانشگاه
آره فکر کنم همه از این نشونه ها میذاشتیم
مرسی
آره خیلی خوب بود

farzane یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 21:01 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

وااای چه باحاله ایول منم بعضی وقتا از این کارا میکنم ولی اینا خیلی جالبن مرسی گلنوش جونی


خواهش فرزانه جونم

فرزانه ی یونی! p; یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 21:15 http://goldenterms.blogfa.com/

اااا!

چقده فرزانه!
خب حق داشتی اونروووز!!


شده بودم استاااااااد اینجور چیزا!
سال کنکور!!

چه روزاااااایی بود!!

(این ک زدم چشمک بود دیگه ه ه ه؟!! )


دیدی میگم ما کلی فرزانه داریم اینجا اون دوتا فرزانه باهم دوست صمیمی هم هستن تازه
آره خب خیلی واسه کنکور به درد بخوره
فقط خوبه ازش یاد کنی
آفرین درسته راحت باش مثلا ما از هم به عنوان سوت استفاده میکنیم هم بوس

Nasrin سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 12:24

گلنوش جان بالاخره قسمت شد برات نظر بذارم خیلی جالب بود آثار بزرگ علوی رو من همینطوری که گفتی حفظ کردم آخه از خودت یاد گرفته بودم هیچ وقتم یادم نمیره

به به نسرینی بالاخره اومدی
به خب ما همه ی مطالبمون جالبه
ا جدا؟؟؟ یادم نبود
اتفاقا تو دانشگاه لغتای زبان تخصصی رو این کارو باهاش میکردیم

مهسا... سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 19:32

این نسرین بالایی نسرین۲ هستش؟

آفرین مامان باهوشم سی کیلو مغزی

فرناز جمعه 16 تیر 1391 ساعت 17:51 http://www.fafar369.blogfa.com

سلام دوست من خیلی باحال بود من این ترم این درس پاس کردم پدرم در اومد با این جدول اما ایده جالبیه

سلام
مرسی آره ایده ی جالبیه حالا شاید یه جای دیگه به دردت خورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد