بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

خنک ... (خاطراتی)

یه چند روزیه دور از جون همتون یه کم مریض شدم سرفه و اینا 

خنده دار شدم شدید چند روز پیش که صدام قطع و وصل میشد سوژه شده بودم 

بعدشم صدام گرفت خوشگل شد 

خلاصه دیروز احساس میکردم دارم از گرما خفه میشم تب داشتم و اینا هی داشتم میگفتم دلم یه خوراکی خنک خنک خنک میخواد  

خلاصه یهو دیدم داداشم رفته واسم شربت گلاب درست کرده آورده    

یعنی واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم اشک شوقو تو چشام ببینید    

فقط یه ایراد کوچیک داشت اونم اینکه از شیشه ای که تازه پر شده بود آب ریخته بود توش 

یعنی گرم گرم.... مثلا من میخواستم خنک شم  

خلاصه کلی خندیدم بهش دیگه رفتم یه عالمه یخ آوردم انداختم توش جاتون خالی هی یخ خوردم هی یخ خوردم هی یخ خوردم..... دیگه یه کم خنک شدم

نظرات 4 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 14:28 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

گلنوش جون ایشالا خوب میشی.......جالب بود

مرسی عزیزم
ان شاء الله شما و فرزانه و بقیه سلامت باشن

سارا... دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 19:55

سلام گلنوشی
خدا بد نده دختر مگر هیچی نبود که رفتی سرما رو خوردی
خوش به حالت با این برادرت...

سلــــــــــــــــــــــــــام سارا جونم
خدا که بد نمیده :دی نه سرماخوردگی نیست معلوم نیست چیه فقط سرفه ست یه ماه پیشم اینجوری شدم دکتر گفت حساسیته یعنی دو ایستگاه کامل من داشتم سرفه میکردم فکر کنم مسافرا میتونستن خفه ام میکردن
من و داداشم نوبتی اینجوری شدیم امسال ....داداشم من داداشم من فکر کن خونه ی ما چه خبره کلا صدا سرفه میاد
ای بابا حالا یه شربت گلاب که این حرفا رو نداره وظیفه شه
نه نه داداش خوفیه
خدا خواهرای شمارم واستون نگه داره منم خواهر دوست دارم
نمیدونم برادر دارین یا نه!!! ایشالا ایشونم براتون نگه داره
ان شاء الله کل خانواده سلامت باشین

هستی دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 23:07 http://parvanegi.blogsky.com

ای جانم
انشاالله که زود خوب بشی گلنوش جان
خدا برادرت رو هم برات حفظ کنه


مرسی هستی جونم
ممنون خواهر برادر و خانواده شمام سلامت باشن ان شاء الله

مهسا... سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 19:29

ببین خدا داداش خوب رو به چه آدمایی میده!!!!!

حالا اون هیچی خبر نداری خواهر خوب رو به چه آدمایی میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد