بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دعا میکنم (متفرقه)

 

برایت دعا می کنم اگر اجابت شود ...

دعا میکنم هیچ گاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم

دعا میکنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم

دعا میکنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد  

همیشه از حرارت عشق گرم باشد

من برایت دعا میکنم که گلهای وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

 برای شاپرک های باغچه خانه ات دعا میکنم که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشید آسمان زندگیت دعا میکنم که هیچگاه غروب نکند

 از صمیم قلب دعایت میکنم ...  

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 22:10 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

سارا... چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 22:39

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب انتظار فرج توست
پس بیا و آسمان و زمین را گلستان کن که این خانه ، خانه توست.
اعیاد شعبانیه تبریک میگم.

سلام سارا جونم
ممنونم منم تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد