بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

:-S (متفرقه)

میاین اینجا نظر بذارید خوووووووووووو 

نظرات 6 + ارسال نظر
حدیث سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 20:30

عزییییییییییییزم باشه خوووووووووووو
اینکه گریه نداره نانا
من همیشه وبلاگتو میخونم
گریه نکن
نماز روزه هاتم قبول نـــــــــــــانـــــــــــا

خااااااااااااااالههههههههههههههههه حدیییییییییییث
مرسی وفلاگمو میخوووووووووووووونی
باشه دیگه گریه نمیکنم

ولی دوسش دارم بامزه ست

مرسی حدیث جونم همچنین دوستم

سیما سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 23:48

سلام گلنوش عزیزم
اوخی این بچه جوجه چه بامزست. خوووو بیا عزیزم این هم نظر خووووو شد؟!!!!گریه نداره که جوجو...
مرسی گلنوش خیلی بانمکه... جونممممم لب و لوچش رو نیگا اللهی... دیوونه بچه هستم(البته بچه مردم)
موفق باشی خانومم

سلام سیما جونم
آره خیلی دوسش دارم عزیز دلمه
آخییییییییییییش دلم آروم شد :دی
مرسی نظر گذاشتی
خواهش خوشحالم دوسش داشتی منم خیلی دوسش دارم
(البته بچه ی مردم )رو خیلی خوب گفتی سیما جون
همچنین دوست خوبم

arezu چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 11:04 http://avril-city.blogfa.com

ukhey!gerye nakon!:D

:دی

فرزانه چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:12 http://eshghmamnoe-f18.mihanblig.com

باشه عسیسم ما که نظر میذاریم

بله خب شما که همیشه به ما لطف دارین

هانیه پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 22:49 http://solongwar.persianblog.ir

فکر کنم این پستو واسه من گذاشتی
خو بخض نکن نظر میذارم

فهمیدی معلوم بود
بهلـــــــــــــــــــــه
نظر بذار خو ببین چه خوفه

sanaz چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 03:18

kheili ghashang bud,hamashun jaleb budan,avarin avarin . . . barik dari golam . . .

مرسی
دوست داشتی بازم بیا اینجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد