بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

نشستن(ترول)

 

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 23:40 http://parvanegi.blogsky.com

دقیقا

سیما یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 23:28

اِ... آخی... اِوا... آره... آره...
پس اون موقع امتحانه من نمیدونستم!!!
ولی باور کنید من به هیچ وجه تقلب نکردم و نمیکنم. تازه به کسی هم تقلب نمیرسونم
فقط اولین تقلبم اول دبستان، اولین امتحانمون بود که ریاضی بود؛...لامصب عجب مزه ای هم داد بهم
دومین و آخرین تقلبم ترم آخر دانشگاه... اونم من تقلب نکردم... یکی از پسرا بغل دستم نشسته بود، بلند بلند تستها رو میخوند و جواب میداد...

آره خوب شد مارو از این نا آگاهی نجات داد این عکسه
منم تاحالا فکر میکردم مدلشه
من بخوامم تابلو میکنم میره
عجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب
دم پسره گرم واقعا از این پسرا هم نداریم آخه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد