بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

لپ تاپ (ترول)

 

 

پ.ن:این پست دارای مخاطب خاص میباشد

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا... جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 13:06

مخاطب خاص که معمولا منم!!!
تو این موردم خودمم دیگه؟؟؟

نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه :دی
مهسا جون چرا الکی به خودت میگیری آخه
من با مامانم بودم

گلی جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 23:24 http://onlypictures.blogsky.com

واقعا که خاله بار آخرت باشه درباره ی صورتی پست توهین آمیز میذاریااا
.
.
.
.
.
نه خاله اون میگه نیم کیلوئه :دی
رم و هارد و کارت گرافیک و اینا رو هم نداره که وزنش زیاد نشه تازه قراره همه رو اکسترنال واسه ش بگیرن
.
.
.
.
.
.
.
.
مدا: گلنوووووووووووش

گلنوش:‌واقعا که

من : برو بابا

مدا:

گلنوش:

من: :دی ()

خوب که دقت کنی به صورتی توهین نشده بود به دخترا چرا
.
.
.
:))))))))))))
فقط خدا کنه بیشتر از ۴ کیلو نشه
.
.
.
.
:))))))))))))))
واقعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا که!!!
ایندفعه به جای خودم و مهسا گفتم
(نظر نمیذاری نمیذاری وقتی میذاری یعنی من =)) )

مهسا... شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 11:09

خب وزن خیلی معیار مهمیه!!
سی پی یو که مهم نیست!!!

بله خب شما همون ماشین حساب بخر وزنش از همه اینا کمتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد