بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

قلب (جملات بزرگان)

نظرات 2 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 20:28 http://onlypictures.blogsky.com

وای خاله یعنی من عاشق این آهنگ های روز دنیام که میذاری رو وبلاگت =))
شادمهر خودش دیگه یادش نمیاد کی اینو خونده تو هنوز گوش میدی =))

جالب تر از تویی که این آهنگ رو میذاری سایتایین که هنوز کد موزیک این آهنگ رو میذارن =))

سکوت شیشه ایمو صدای تو میشکنه...
به به =)) به به

به آهنگ های گوشیم امیدوارم شدم
خیلی به روزن خداییش =))
خو انتخابو می ذاشتی اون بچه هم بیاد گوش بده دلش خوش شه

البته این آهنگم قشنگه هاااا اما واسه نسل مادربزرگم اینا خوب بوده =)) تو عاشق شدی بگو خودم بهت آهنگ معرفی کنم =))
.
.
.
.
.
.
.
.
خوبی خاله
.
.
.
.
.

.
.
.
دستت درد نکنه حسابی خنداندیمان =))
.
.
وقت کردی میلت رو بچک!

خیلیم آهنگ قشنگیه
خاطرات نوزادیم واسم زنده شد
به قول تو اون آهنگ جدیدا الان همه جا پیدا میشه
این آهنگ قدیمیاست که الان همه جا نیست
من که این آهنگو دارم خعلی خوبه
تازه پدرم در اومد تا کدشو پیدا کردم
البته بیشتر دنبال آهنگ بی کلامش بودم
میخواستم انتخابو بذارم دیدم مهسا اذیت میشه هی میخواد بیاد صفحه ی وبلاگو باز کنه
خو من اینو واسه مامان بزرگ هانیه گذاشتم دیگه :دی

واکنش های من بعد از خوندن نظر:





.
.
.
نه گلنوش خودتو کنترل کن نه نه

اینم جواب نمیده
:(((((((((((((((((((((((((((((
باشه دیگه خالت نیستم

گلی سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 20:29 http://onlypictures.blogsky.com

نه خاله حالا گریه نکن
خیلی خوب
آفرین آفرین =))

حرفاتو زدی دیگه
.
.
.
تابلوئه دلداریه :((


واقعا قشنگه

هدف شومت از اون شکلک =)) معلومه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد