بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

پروژه (خاطراتی)

بالاخره امروز پروژه مون رو ارائه دادیم  

درسته که یه کم از تابستونمون رفت  ولی الان که فکر میکنیم کلی خاطره داریم...  

اوایل پروژه رو که میرفتیم دانشگاه ،وسطاش از طریق چت کار میکردیم این اواخر بازم میرفتیم دانشگاه...  

فکرشو بکنین ۸ صبح که میرفتیم حدود ۹.۵ - ۱۰ شب برمیگشتیم خونه 

خانواده میگفتن دیگه  نیاین بمونین دانشگاه به صرفه تره ها !!!  

ولی فکر کنم دیگه اگه نمیرفتیم خونه هم واسشون عادی بود

خلاصه بعد از دو ماه و نیم بالاخره راحت شدیم  

بعد از ارائه طی یک تصمیم آنی و بسیار با سه تا لپ تاپ رفتیم  امام زاده صالح و بازار تجریش!  

       (ما سه تا با کیف و کوله و چادر تو امام زاده  )  

بعد از امام زاده رفتیم بازار وخوب میدونید که سه تا دختر وقتی از جلوی  

یه مغازه که خوراکیای ترش میفروشه رد میشن دیگه ...      

حالا وایساده بودیم جلوی مغازه نمیدونستیم چی انتخاب کنیم 

آلوچه انار، آلبالو، زرد آلو، آناناس، قره قروت، لواشک، ...  

فروشنده دیگه خودش فهمید ما تا سه روز دیگه هم تصمیم نمیگیریم  

با کمی پرسش همچون ترش میخواین یا ملس و دادن یک قاشق برای تست کردن آخرش گفت چندتا رو واستون میکس میکنم ببرید ... خلاصه ما هم که ناهار نخورده بودیم اومدیم نشستیم بخوریم 

 پس از چندی   فشارمون افتاد و عملا همش موند که من طی یک عملیات انتحاری 

با خودم آوردمش خونه تا بعدا حسابشو برسم  

           

 این از پروژه مون کار سرچ رو انجام میداد

 

 

 

 اینم از آلوچه مون جای همه تون خالی...

نظرات 6 + ارسال نظر
یلدا سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 23:04 http://yalda73.blogsky.com

وبلاگ جالبی داری

مرسی لطف داری

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 14:05

ووووواااااااااییییییییییییی برنامه نویسییییی....ایشالا موفق باشین واقعا....
دهنم آب افتاد نوش جان

مرسی شمام همینطور
آره منم خاله ی پروژه بودم مامانش یکی دیگه بود
الهی... جای شما خالی

حدیث جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 15:09

وااااااااااااااااااااااااااااااااای گلنوشی چیقده بزرگ شدی
من دیدم تحویل نمیگیری نگو برا پروژه بوده
نههههههههههههههههههه خداییش باکلاسه
حالابرنامش چی بود؟
برنامه کودک بود نوجوان بود بزرگسال بود چی بود؟؟؟؟؟
ایشاا.. پروژه عروسیت
خب ما الان آلوچه میخوایم کیو باید ببینیم
موخوام
موخوام
موخوام(ستاد اذیت ازطریق وجدان درد)



بزرگ شدم حدیـــــــــــــــــــــــــــــث :دی
بله دیگه ما کلا با کلاسیم
البته کلاسمون در حد انباریه
حدیث حدیـــــــــث حدیــــــــــــــــــــــــــــــــــث نرفتی ادامه ی مطلب نه؟!!! عکسشو که انداخته بودم کاری رو که انجام میداد رو هم گفته بودم
برنامه ی خردسال بود :دی کار سرچ توی داکیومنت رو انجام میداد
سرچ با آخر کلمه استار داشته باشه بدون استار سرچ عبارت خواسته باشین هستا میفروشیم :دی
.........................> ایشالا :دی
انشاء الله واسه ی عروسی تو یه پروژه بنویسیم بیاریم کادو
البته مامان پروژه یکی دیگه بود ما در جوارش کارآموزی میکردیم
خو
بوخواه
بوخواه
بوخواه
نداریم که (ستاد مقاومت از طریق نفس اماره :دی)
جای همه تون خالـــــــــــــــــــــــــــــــی

گلی جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 20:57 http://onlypictures.blogsky.com

خالهچرا عکس تر و در و چر و فر رو ننداختی
خیلی هم برنامه مون با کلاس بود
به ظاهر ساده ش نگاه نکنید خیلی سخت بود سدرمون در اومد
تازه من امتحان تئوری رو دادم اما مدا گذاشت واسه هفته دیگه
ازم دوتا سوال پرسید که به قول خودش لایت بود اما من اصلا افتخار نمی دم مطالب لایت رو یاد بگیرم واسه همین سر اولیش آبروم رفتاما خدا رو شکر دومیش سخت بود جواب دادم :دی
البته نمره شو کامل بهم داد به خاطر شجاعت بی بدیلم در داوطلب شدن

بلـــــــــــهآخه اونا خوشگل بودن گفتم چشم میخورن :دی
بله معلومه که با کلاس بود نه من گفتم من زیادی پزشو ندم تو که باید یه عالمه پزشو بدی من کلاس خودمو گفتم در حد انباریه :(
آفرین مبارکه از یکیش راحت شدی پس.... اااااا چرااااااااا اون که اپلیکیشنشم مونده !!!
=))
آره بابا انقدر بدم میاد تا سوالای سخت هست سوال آسون میپرسن منم هی اونروز به استاد گفتم تابع ...(چون فارسیه نمیشه گفت!) فایلز رو از من بپرس
بابا بی بدیل داوطلب شجاع...
جاداره بگم ورزشکاران (خوبی مهسا :دی) دلاوران نام آوران...

حدیث دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 15:25

گلنوش منو نیگا
من ادامه مطلبو نخوندم؟
من
اینجانب
حدیث
اصلا این برچسبا به ما نمیچسبه
میخواستم دقیقتر بدونم برنامش چیه
که با توضیحاتت مستفیض شدیم
مهم اینه که فهمیدم برنامه کودک بوده




منم متعجب شدم یه هو
میدونستم دیدم هرچی ناخون میکشم نمیچسبه :دی
:دی توضیحات به این خوبی
کلا کارش جستجو بود دیگه یه سری داکیومنت داشتیم که توشون متن بود برنامه میومد این متن کلمه به کلمه میکرد بعد کلمات رو به ریشه میرسوند بعد با این کلمات یه درخت درست میکرد بعد از کاربر میخواست که یه چیزی سرچ کنه بعد میرفت تو درخت دنبالش میگشت و هرچی بود با شماره داکیومنتاش چاپ میکرد
سرچ با استار یعنی نمیدونی کامل میخوای چی سرچ کنی مثلا میگی
پر* تمام حالاتی که با سل شروع میشه و توی داکیومنتا هست میاره
پروین
پرده
پرواز
و....

حدیث دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 16:17

بله بله کاملا متوجه شدیماین چیزی شبیه سرچی در ورد ۲۰۱۰ نیز میباشد
یا میتونیم بگیم یه جورایی کنترل اف خودمان میباشد
:دی
ولی احسنت به شما
به گمانمان مامان پروژه همین گلی جان خودمان میبوده
عین مامانا که حرص بچشونو میخورن
بد حرص پروژه را میخورد
ماهم که همان اول گفتیمبا کلاس است
در هر صورت موفق باشین همگی

نه خیر چیزی شبیه گوگل میباشد حتی پیشرفته تر :دی
به قول داداشم میگه دیگه ف ی ل ت رم نمیکنه
آفرین مامانش همین گلی بود خیلیم زحمت کشید
آفرین پروژه مثل بچه شه هر قسمتش واسه کلاسا اسم های فوق العاده بامسمایی انتخاب میکرد انگار داره واسه بچه ش اسم میذاره
نه خو من گفتم کلاسم در حد انباریه به اون خاطر بود با شما کاری نداشت
مرسی حدیث جونم شمام موفق باشی دوستم که مطمئنم هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد