بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

:| (ترول)


نظرات 5 + ارسال نظر
farzane یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 20:51

واااااااای خیلی باحال بود من دیگه فوری خودم میگم دیگه تموم شد کاریت ندارم خودش زودی میره

آخی چیکارشون داری طفلی ها رو کاری ندارن که یه گوشه وایسادن
.
.
.
میخواستم ببینم کیا میان اینو تایید میکنن تنبیهشون کنم

فرزانه یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 22:26 http://eshghmamnoe-f2.blogfa.com

آخ گفتی...دیگه مگه ول میکنن

پس دوتا فرزانه هارو باید باهم تنبیه کنم :دی

هیلدا دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 11:22 http://SUCCESSGIRL.BLOGSKY.COM

خ خ خ خ خ خ خیلی باحال بود
دارم ترتری میخورم تااین حدآ


خوشحالم که خندیدی
ولی تنبیهم سر جاشه ها :دی

سیما دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 15:27


من دیگه چیزی نگم بهتره


آفرین وگرنه به لیست اضافه میشدی

farzane دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 22:10

دلت میاد گلنوش دختر به این خوبی

چرا نمیاد
.
.
.
نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه دروغ گفتم دلم نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد