بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

انتخاب واحد (خاطراتی)

اانتخاب واحدمون از ساعت ۱۲ شب ۱۹ شهریور (یعنی امروز)شروع میشد و تا ساعت ۱۲ شب ۲۰ شهریور(تا آخر امروز) ادامه داره ... من نمیدونم چرا انقدر تو انتخاب واحد ما رقابت سنگینه داداش من میگه مال ما ۱۱.۳۰ هم که بریم همه چی سر جاشه 

حالا ما باید آماده باش وایسیم دستا رو کیبورد، کدا آماده(  حتی در صورت توان حفظ کنیم بهتره) و تا ساعت ۱۲ میشه... حملـــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!

البته آزمایشگاه ها و عمومیا در خطره وگرنه اختصاصیا که به تعداد ظرفیت هست

چون ظرفیت آزمایشگاه ها ۱۲ نفر بیشتر نیست و هرکدومم پیشنیاز آزهای بعدیه ترجیح میدیم زودتر برشون داریم (البته اگه برسه )

دیگه دیشب دسته جمعی گارد گرفته و آماده دستا رو کیبورد بود تا ساعت ۱۲ شد اومدم روی گزینه ی انتخاب واحد کلیک کردم ولی دریغ از این که باز بشه از سایتم خارج شد و دیگه وارد نشد

همینجوری ۳ تا میزدم تو سر خودم دوتا تو سر کامپیوتر و صفحه هم که باز نمیشد

در اینگونه لحظات که من نمیتونم خونسردی خودمو حفظ کنم داداشمم به کمکم میاد ولی چه فرقی میکرد صفحه ای که باز نمیشه باز نمیشه دیگه (چه یک وجب چه صد وجب ...ربطی نداشت )

خلاصه واسه ی یکی از بچه ها اول باز شده بود و اون تونسته بود پیروزمندانه یکی از ۲ تا آزی که میخواستیم (البته اون یکی مهم تر بود که هیچکدوم نتونستیم برداریم) و یه عمومی برداره (ملی پوشان پیروز باشید...) واز سایت خارج شده بود ! ۶ نفرمون تو کنفرانس یاهو بودیم که سه نفرمون تو سایت بودن و واسه سه نفر وارد نمیشد و خرسندم بگم باز مال اون دو نفر کم کم باز شد و من هنوز اندر خم یک کوچه و اینا...

خلاصه مهسا لطف کرد و بعد از خودش به یاری من شتافت و واسه ی من تخصصی ها و یه عمومی برداشت من نمیدونم اونهمه عمومی با ظرفیت ۵۰ رو کی برداشته بود که ما با وجود ۴ ساعت خالی روز سه شنبه (از یک تا پنج) مجبور شدیم کلاس ۸ صبح عمومی رو برداریم

خلاصه این که تازه واسه ی من ساعت ۲:۳۰ سایت باز شد ولی توش چیزی نبود که من بردارم دیگه!!! تا ساعت ۳ یه بررسی کردم و رفتم خوابیدم ...

نکته ی اخلاقی : بلد نیستین سایت نزنین ، برنامه ریزی نکنین ، دانشجو نگیرین و در آخر دانشگاه نزنین یه ملتی رو الاف نکنین(میدونم علاف ه عمدی بودا  

فکر کنم میرفتیم دستی انتخاب واحد میکردیم بیشتر از الان واحد گیرمون میومد   

الان من با کلی حفظ خونسردی اینجوری شدم!!!

  

نظرات 11 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 13:48 http://eshghmamnoe-f2.blogfa.com

آآآآخییییییییییی خدا به داد برسه


میخواین بیخیال کنکور بشین

mahsa... دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 14:44

naaaaaaaaa, ghosse nakhor, terme ba'd migirim
vali ye vaght inja nagi ma vase in ke vahedamoon por she che jenayati dar haghe khodemoon kardimaaa

aberoomoon mire

آره واقعا میخواستم بعدا نوشت بزنم
مال من که از همه افتضاح تره :((
نه نمیگم که ما ۲ تا عمومی تو یه ترم برداشتیم که مال من پشت سر همه
چیزی نیست که ۴ ساعت میخوابیم دور هم :دی

سیما دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 15:25

سلام گلنوشششششششش
نبینم غم دار باشی
ولی داغ دلم رو تازه کردی
هی دست رو دلم نذار
چه روزایی بود موقع انتخاب واحد عزای عمومی اعلام میکردیم
همیشه انتخاب واحد ما بر حسب معدل بود خوب اون موقع ها راضی بودم
ولی یبار بی انصافها بر حسب حروف الفبا کردن
ما هم که دیگه ته ته صف آخرین روز انتخاب آخرین ساعت میشدیم
وای خدای من هر وقت یاد اون روز و کار نشناس گروهمون میفتم عصبی میشم
فقط از اون خان نعمت که توش پر از اساتید ناب بود به ما ته دیگ سوخته هاش رسید
بی انصاف کارنشناسمون کارم رو همون روز راه ننداخت یه مدت بعد مدیر گروه بهم کمک کرد
بگذریم روز و خاطره بدی بود ولی شما سخت نگیر
مطمئنم درست میشه برنامت
موفق باشی عزیزم

سلـــــــــــــــــــــــام
ان شاء الله غم هیچکس رو نبینی دوستم خودتم غمگین نباشی
اکشال نداره میگذره دیگه
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه بد
این فامیلیم یه مصیبتیه بعضی مواقع معلمام همیشه یه جای دفتر کلید میکردن ول کنم نبودن
به به میبینم که میزدی تو گوش معدل حرص همه رو در میاوردی
ممنون سیما جونم
شمام همینطور

حدیث دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 15:28

حرص نخور بابا
تو حذف و اضافه درستش میکنی
گلنوش ولی تو این عکسه با اینکه داری حرص میخوری چرا هنوز تپلی

امیدوارم بشه کاری کرد
مرسی
حدیث یعنی من عاشق این دقتتم
تازه کم کردم این شدم :دی

مهری سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 20:18

گلنوش دقیقاحرفای دلمو زدی شب انتخاب واحد ما که شده کابوس خدایی ضعف اعصاب گرفتم
ظریفیت کلاسها کم/ استادا داغون /آزمایشگاه هاپر / یه دونه یه دونه ظرفیت کلاس باز میکن بعد به زدن گزینه ثبت نرسیده رو هوا درسو میبرن خدا فقط آخرو عاقبتمونو به خیر کنه با این انتخاب واحدهامون

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چه عجب بالاخره تو یه نظر دادی
اینجا رو منور کردی
آره به خدا دیوونه مون کردن

فرزانه ی یونی! چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 12:42 http://goldenterms.blogfa.com/


پیشرفت امسالشون واقعا چشمگیر بود!
جز تاریخ امتحانا ک خداروشکر خوفه....همه چی داغون تر شده بود!!!

توجه داری ک؟!!
داغون نه داغون تر...!!


آخه دیگه اون صفه دروس ارائه شده چرا آپ دیت نمی شد؟!!!!!!!!!!
کلی رو اعصاب بووووووووووود!!!


جاست خدا کمکشون کنه!



اونم من خودم کند زدم بهش 17 و 18 و 19 امتحان دارم البته بازم تقصیر ایناست انقدر سایت بالا نیومد تا ته مونده هاش رسید به من

این داغون تر رو خوب اومدی

آره من با کلی ذوق برمیداشتم میدیدم ظرفیت صفره


فقط گاد ویل هلپ دم :دی

عشق چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 21:38

همه مطالبتون یه طرف....عکس این کوچولو هم یه طرف


آره خیلی بامزه ست

z چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 23:19

اینجور که تعریف کردی معلوم شد دانشگاه ازادی هستی درسته؟

نه اتفاقا دولتی هستیم خیر سرمون

هانیه جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 00:27 http://solongwar.persianblog.ir


مهسا بذار بگم ما چه جنایتی در حق خودمون کردیم که ملت به حالمون زجه بزنن

آخه چلاااااااااااا؟!!


بگو هانی بگو

گلی جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 02:08

بابا طوری نشده که
یکی از عمومیا رو که صد در صد من می حذفم مگه گاگولم 4 ساعت برم سر عمومی
فقط منتظر نتیجه ی آزم
فقط خدا کنه روز حذف و اضافه این سیستمشون آدم باشه

خب الان منظورت چی بود ها ها؟
یعنی من که میخوام ۴ ساعت رو برم گاگولم
آره میدونم :((
بعید میدونم

گلی جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 02:10

راستی خاله تاکید کن سراسری روزانه تهران که فکر نکنن پیام نوری و عیر انتفاعی و از این مجازیا و اینا هستیم
راستی مجازیا از این بابت راحتن که واحد همیشه بهشون میرسه

تو دیگه تاکید کردی
حالا اصلا معلوم نیست بیاد جواب رو بخونه
کلا به همه واحد میرسه جز ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد