بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

ماه مهر (ترول)

ولی جدا هنوزم که نزدیک مهر میشه من حال و هوا و استرس اون موقع رو دارم ! 

اواخر شهریور کتابای جدید میگرفتیم و ورق میزدیم ببینیم چه خبره 

روپوش،لوازم التحریر، جلد کردن کتابا،دفترم که منتظر میشدیم ببینیم واسه هر درسی چند برگ لازمه

 

 

 

  

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
farzane چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 13:20

منو فرزانه بیچاره امسال کنکوری هستیم وای خدا خودت کمکمون کن از استرس دارم میمیرم بخداااااا
یادم رفت بگم گلنوش جونی با 4تا پست آپم

الهی
اصلا استرس نداشته باشین
انشاء الله هرچی خدا بخواد همون میشه فقط شما تلاشتون رو بکنید بقیش رو بسژارید به خدا اینو جدی میگم
خدا به من که خیلی کمک کرد
براتون یه دنیا موفقیت رو آرزو میکنم

باشه اومدم

سیما چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 14:09

سلام گلنوش جون
هی یادش بخیر ولی چه خوب زود گذشت
گلنوش جونم به اون تصویر اول شعر منفجر کننده "مدرسه ها وا شده" رو هم اضافه کن. باور کن آخر ضجر دنیاست این شعر

ممنون عزیزم

سلام سیما جونم
آره گاهی میگم فقط خوبه ازش به عنوان خاطره یاد کنیم
آخ گفتی این شعر هنوزم حرص منو درمیاره
باز آمد بوی ماه مدرسه و مدرسه ها وا شده و همشاگردی سلام و...

خواهش دوستم

فرزانه چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 14:19 http://eshghmamnoe-f2.blogfa.com

ای خداااااااااااااااااا کی امسال تموم میشه ما خلاص شیم واقعا شنبه عذاب آوره

آخ گفتی همیشه از اینکه اول مهر اول هفته هم باشه بدم میومد
دوست داشتم ۵ شنبه باشه

mandana چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 15:20 http://www.bia2bid.orq.ir

سلام عزیزم
خسته نباشی
وبلاگ خوبی داری من که لذت بردم
اگر دوس داشتی شما هم به من سر بزن و با نظر دادن و لینک کردن ازم حمایت کن و بگو تا منم لینکت کنم

و لطفا بگو به چه عنوانی لینکت کنم
مرسی

http://bia2bid.ir
مزایده آنلاین

سلام
ممنون لطف داری
حتما سر میزنم

حدیث چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 20:36

ههههههههه خوش به حال خودمون که نمیریم مدرسه
دکوراسیون نو مبارک
خیلی خوب شدا عکسا از مچالگی در اومد :دی

والا
مرسی
عوضش نظرا میپره بالا حال مخاطب حسابی گرفته میشه
این قالبا هرکدومشون یه ایرادی دارن

farzane پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 15:21

ممنونم گلم

خواهش عزیزم کاری نکردم که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد