بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

آپ دیت (طنز)

نظرات 2 + ارسال نظر
maryam چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 23:14 http://TANHA292.BLOGFA.COM

سلااااااااااااااااااااااااااام
جیگرررررررررررررررررررررر خوبی
سلامتی
آپم
حتماحتماحتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بیا
باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بووووووووووووووس باااااااااااااای

سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
مرسی شما خوبی؟
باشه حتما سر میزنم

farzane پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 14:45

گلنوش جون سلام خوبی ؟
خواستم ازت خدافظی کنم من دیگه خیلی کم شاید بیام نت شایدم اصلا نیام ولی عزیزم دعا یادت نره میدونم همیشم لطف داشتی خیلی دوست دارم دوستم خداحافظ

سلام فرزانه جونم
الهی دلم واستون تنگ میشه ولی خوب کاری میکنی انشاء الله با خبرای خوب برمیگردی
حتما دعاتون میکنم
شماهم همیشه به من لطف داشتین
خداحافظتون و موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد