بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

فلش (متفرقه)

میگن شاد کردن دل گلنوشا اینقده ثواب داره  

کی میخواد واسه ی من از این فلشا بخره  

خیلی دوست میدارم

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا... چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 22:19

منممممممممممممممم میخوام


واسه سارا جونمم بخرین خووووووووو

hamidmilano پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 16:59 http://www.lebasfa.com



خیلی باحالی...پسر چقد تو این وبلاگت خندیدم! ترکوندی انصافا!
من لینکت کردم اگه خواستی لینکم کن. مرسی.

www.lebasfa.com


مرسی خوشحالم

سیما جمعه 14 مهر 1391 ساعت 15:01

سلام گلنوش جون
منم میخوام میخوام
TEDDY رو خیلی دوست دارم

سلام سیما جونم
باشه هرکی میخواد بخره واسه من و سارا جون و سیما جون بخره دستش مرسی:دی

فرزانه یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 19:33 http://eshghmamnoe-f2.blogfa.com

هیییییییییییییییییییییییییی چه باحاله..
منم میخوام


ای خیری که میخری هرکی به لیست اضافه شد خودت دیگه اضافه کن که من نخوام بگم

آرش پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 15:55

من عاشق یک دختری ام به نام گلنوش ولی به من محل نمی گذاره

نمیدونم چی بگم
من که شرایط رو نمیدونم ولی حتما دلیلی دارن واسه ی خودشون

آرش پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 22:29

شما هم که جواب منو نمی دین می خواستم باهتون مشورت کنم

من فرد مناسبی واسه ی مشورت نیستم

آرش جمعه 21 مهر 1391 ساعت 21:39

مرسی

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد