بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

یادتونه؟ (خاطراتی)

نظرات 4 + ارسال نظر
هیلدا جمعه 21 مهر 1391 ساعت 16:11

پیدات نیست بی معرفت شدی ها

اکثرا خونه نیستم ببخشید
سعی میکنم سر بزنم

هیلدا دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 18:13

حتما باید دعواتون کنم تا بیاید؟!!!!!!!!!!!!

هیلدا جان میبینی که خودمم پستام کم شده دیگه وقت نمیکنم
اصلا خونه نیستم این روزا
موفق باشی

سارا... دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 23:50

سلام خانم مهندس سرت شلوغ شده
اره من هنوز دارمشون.

سلــــــــــــــــــــــــــــــــام سارا جونم
دلم تنگ شده بود واست
خوبی خانوم؟
نیستم اکثرا از صبح تا ۵ کلاس دارم تا برسم خونه ۷ میشه اونم که میرسه من نیستم جسده :دی
امروزم یه تیکه صبح کلاس دارم یه تیکه ۵ تا ۷ دیگه نصف شب میرسم
خدابزرگه شما چی کارا میکنی؟ موفق باشی دوستم
.
.

ااااااا دارینشون من که حیفیم میومد ازشون استفاده کنم از هر حرفی چندتا بود دوست داشتم حداقل یکیش بمونه!!! :دی
ولی فکر نکنم داشته باشیم شایدم باشن تو وسایل قدیمی

هستی پنج‌شنبه 27 مهر 1391 ساعت 12:48 http://parvanegi.blogsky.com

آخی
یادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد