بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

زمستون (خاطراتی)

آخیییییییییییییییی خدایا شکرت این دو روزه چقدر قشنگه... عجب هوایی

دیروز هوا بارونی بود و امروز برفی 

چترم نداشتم دیروز که حدود 5 یا 6 بار خیس شدم و خشک شدم, خیس شدم خشک شدم ...

فکر کنم اینقدر منقبض منبسط شدم سایزم تغییر کرد 

امروزم سر بالایی مسیر دانشگاه رو که میرفتم زمین لیز لیز پر از برف 

برفه گلوله میشد زیر کفشم اولش مثل کفش پاشنه بلند و بعدشم کفش لژ دار  

کوچیک تر که بودیم همیشه ذوق و شوقی داشتیم واسه ی برف باریدن و تعطیلی مدارس

 و آدم برفی درست کردن با دوستان

روزگار همتون خوش 

بعدا نوشت:اینم یه عکس از کوه ها که روشون برف نشسته از پنجره ی دانشگاه 

نظرات 4 + ارسال نظر
سیما یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 20:44

سلام عزیزم
برفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
از سرمای هوا که بگذریم چقدر سرمایی هستم ولی برف خیلی دوست دارم
یه خاطره برفی خیلی زیبا برام موندگار شده
روزگارت خوش
خاطرات خوشت هم برفی برفی
از همه مهمتر شکر خدا برای این نعمت زیبا

سلااااااااااااااام

منم خیلی سرماییم فهمیدم از همه ی همه ی بچه های کلاس سرما یی ترم
ممنونم همچنین
بازم همچنین
خدایا شکرت

شوهرجان سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 02:00 http://pws.blogsky.com

آرزوی کودکی تا حال خواهرم :
"من دوست دارم بابا بشم"[نیشخند]

ﺧﺎﻃﺮﻩ الکل ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﺑﭙﺮﻩ !
ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺧﺎﻃﺮﻩ س ! می مونه ﻭ دمار از روزگارت در میاره !

خوش به حالتون. شهر ما برف نیومد!



انشاء الله شهر شما هم هم برف میاد

حدیث شنبه 2 دی 1391 ساعت 00:16

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چه قشنگ
آدم هوس میکنه بزنه بیرون
طرفای دانشگاه شما


آره حدیث خواستی بری منم ببر :دی

فرزانه ی یونی! پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 22:58 http://goldenterms.blogfa.com/

wwwwooooooowwwww!!
you're a photographer!!!!
excellent golnush!!!

ای بابا شرمنده میکنی فرزانه جونم
هی میگم فارسی بنویس ما هم بفهمیم
دانشگاه خودتونه چشمات عالی میبینه فقط طبقه ی هفت ه ها
== بوس و
داریم == ; * :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد