بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دست کم (متفرقه)

چیزهایی که دست کم میگیرید ..


 کسی دیگر برای بدست آوردنشان راز و نیاز می کند !!!


نظرات 3 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 19:14 http://my4divari.blogsky.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری خوشم اومد . فقط میشه بگی موضوع اصلی وبلاگت چیه؟

سلام
ممنون لطف دارین
وبلاگم موضوع خاصی نداره از هرچی دلم بخواد مینویسم
یه جای کوچولو واسه دل خودم گاهی از خاطراتم گاهی از جملات قشنگ یا داستان هایی که خوندم گاهی یه مطلب خنده دار و ...

سیما شنبه 9 دی 1391 ساعت 14:32

سلام گلنوشی
شدیدا موافقم با این جمله
خیلی زیباست
مرسی

به به سیما جونم
ممنون
خواهش میکنم خوشحالم دوست داشتی
دلم میخواد این جمله همیشه یادم بمونم تا خدای نکرده هیچ وقت ...

نارسیس جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 13:01

تازه با وبلاگتون آشنا شدم خیلی قشنگ و دوست داشتنیه
موق و سلامت و شاد باشی

این شعر سهراب هم واقعا زیبا بود و چقدر باید هنرمند باشیم که خودمون به تن لحظه ها لباس بپوشونیم نه اینکه اونا مارو غرق در خود کنند...

سلام
ممنونم خیلی لطف دارین
همچنین


کلا شعرهای سهراب رو دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد